EMS دشمن سرسخت سلولیت

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

 

در واقع سلولیت یا همان سلول های چربی چیست؟

EMS دشمن سرسخت سلولیت:

در واقع سلولیت یا همان سلول های چربی چیست؟

EMS دشمن سرسخت سلولیت – همه انسانها به نوعی ممکن است که اضافه وزن یا تجمع سلول چربی داشته باشند و مشاهده می شود که این چربی های انباشته بدن و پوست را چقدر زشت و پیر جلوه می دهند حتی در زمان پوشیدن لباس های استرچ و جذب نیز وجود سلول هایی از جنس چربی که بصورت گلوله ای و ماشه ای وجود دارند زیبایی لباس را بر تن ما از بین خواهند برد.

اکثرا تجمع سلول های چربی در قسمت های پشت ران، لگن، شکم و پهلوها بیشتر قابل مشاهده است.

در واقع سلولیت یا همان سلول های چربی چیست؟

اگر راه های زیادی را برای رفع این مشکل امتحان کرده اید و اما مجدد با شکست روبرو شده اید و نتوانستید برای رفع این اجسام مزاحم راهی پیدا کنید.

پیشنهاد مارا به دقت مطالعه کنید!

افراد زیادی برای رهایی از دست اینگونه تجمع چربی که سلامتی و زیبایی را توام و همزمان درگیر کرده راه های زیادی رفته و هزینه های بسیاری پرداخته اند. حال بهتر است بدانیم:

سلولیت چیست و چگونه به وجود می آید؟

تجمع سلول های چربی به شکل زشت و نا مرتب در یکی از اعضای یا در کل بدن به وقوع بپیوندد که این تجمع چربی به صورت گلوله و یا به شکل ساچمه های ریز در زیر پوست وجود دارند که تناسب و زیبایی اندام را تحت تاثیر خود قرار می دهند که برخی افراد آن را مانند پوست نارنج یا پرتقال می دانند.

اغلب تجمع سلولیت در بانوان بیشتر از آقایان استو در کودکان شاهد افزایش این پدیده هستیم و این تجمع در پشت ران پاها، باسن، بازوها و اطراف شکم قابل مشاهده است و ظاهر بد شکلی را به بدن می بخشد.

 

امروزه برای رفع این مشکل شرکت های زیادی اعم از:

شرکت های دارویی و زیبایی که افشره، کرم های لاغری و لوسیون های بسیاری را به منظور رفع سلولیت به دست مردم رسانند که طبق گزارشات کمتر از ۲۵ درصد جوابگوی مشکل و رفع سلولیت بوده است و حتی بازگشت نیز داشته است.

EMS دشمن سرسخت سلولیت

بهترین روش برای درمان سلولیت ها ، پیشگیری است که می توان با داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم مخصوصا ورزش هوازی و پیاده روی، از بروز این عارضه جلوگیری کرد. نوشیدن آب به مقدار کافی در طول روز نیز می تواند به پیشگیری از این ضایعه کمک کند همچنین افرادی که خواهان پیشگیری و یا رفع سلولیت هستند از ماساژ نیز دور نباشند و حداقل هفته ای یک جلسه ماساژ دریافت کنند تا نواحی درگیر به سلولیت دچار کاهش رطوبت و سوخت و ساز شوند.

EMS دشمن سرسخت سلولیت

اگر شما به هر دلیلی که به سلولیت دچار هستید: ما با تحقیقات بسیار زیاد و تست راه های گوناگون ، بهترین و عالی ترین راه حل را به شما ارائه می دهیم:

جای نگرانی نیست چون شاید در متدهای تمرینی قدیمی و متداول شما مجبور بودید که رژیم های سخت غذایی و تمرینات طاقت فرسای تمرینی را متحمل شوید تا شاید بتوانید از دست سلول های چربی راحت شوید اما با ورود فناوری های جدید در بحث ورزش و تناسب اندام و ورود دستگاه و متد های تمرینی علمی و مدرن روز دنیا به حوزه ورزش و تناسب اندام رفع دائمی سلولیت های بدن به صورت تخصصی برای افراد متقاضی انجام می شود.
یکی از متدهای روز دنیا برای درمان سلولیت های بدن متد تمرینی ای ام اس EMS TRAINING است.

 رفع سلولیت
رفع سلولیت

شما با صرف زمان خیلی کوتاهی بدون نیاز به تحمل رژیم های سخت غذایی و یا صرف ساعات بسیار طولانی در باشگاه ورزشی می توانید بصورت صددرصدی و بدون بازگشت از سلولیت های خود برای همیشه خلاص شوید.در هرجلسه ۲۰ دقیقه ای از تمرین حدود ۷۰۰ کیلوکالری انرژی در بدن شما سوزانده می شود که برابر با ۳ جلسه کار با دستگاه های بدنسازی است! میزان پالس انقباضی توسط دستگاه ای ام اس حدود ۳ برابر پالس انقباضی از طرف مغز است به همین دلیل سلول های چربی و سلولیت ها را با شدت و سرعت بالا ازبین خواهد برد.

این موضوع یکی از بزرگترین اتفاقات در مبحث علوم ورزشی روز دنیاست.
زمانی که شما تمرینات ای ام اس EMS را آغاز می کنید به علت ورود پالس های قوی که به صورت عمقی به عضله وارد می شوند ، سوخت و ساز در تارهای عضلانی تا درصد زیادی بالا رفته و با افزایش متابولیسم بدن را قادر می سازد که با سلول های چربی به مقابله پرداخته و پالس های عمیق می توانند خیلی ساده سلول های چربی را متلاشی کرده و پوست را لیفت کرده و با فرم زیبایی که به عضلات شما می بخشد گویی که در آن ناحیه هرگز سلولیت و چربی وجود نداشته!

 رفع سلولیت EMS
رفع سلولیت

EMS دشمن سرسخت سلولیت

از همه مهمتر این است که شما در قبل و بعد از تمرین با ای ام اس EMS آب می نوشید که این خود یعنی عادت دادن کبد برای بالانگه داشتن سوخت و ساز بدن شما در تمامی ساعات طول روز است و جلوگیری از تشکیل مجدد سلولیت.

نکته ای که قابل اهمیت است این است بعد از اتمام دوره تمرینی با ا ای ام اس EMS چون با تقویت عضلات در بدن به صورت همزمان همراه بوده، عضلات تقویت شده به همراه متابولیسمی که دیگر مثل قبل پایین نیست اجازه نخواهند داد که سلولیت برگشت پذیر باشد.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!