مزایای آموزش EMS

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

مزایای آموزش EMS

کاهش وزن با چربی سوزی
جديدترين متد ورزشى برای چربی سوزی و تمرين تمام عضلات بدن به صورت همزمان

 EMS Training Iran بدن خود را با تمرينات اي ام اس دوباره حس كنيد!

مزایای آموزش EMS

در تمرینات ورزشی امروزی بیشتر از هرچیزی“سیستم تمرین کل بدن” جایگزین تمرینات دیگر شده است. برای این منظور از سیستمی استفاده می شود که در آن ۱۰ جفت الکترودهای مسطح به صورت کاملا هوشمندانه در یک جلیقه ، کمربند، بازو بند و پا بند تعبیه شده و امکان انقباض تمامی گروه های عضلانی بدن را ایجاد می کند.

این تمرین بر پایه اصول نرمال و طبیعی بدن است که انقباض در عضلات با آگاهی کامل صورت گرفته و حرکات هدف دار انجام میگیرند.

شما با استفاده از این روش جامع می توانید تمامی عضلات خود را بدون استفاده از وزنه به حالت انقباض دراورید. به این صورت که انقباضی که در عضلات توسط وزنه ها رخ می دهد حاصل عملکرد منظم این دستگاه می باشد. این امرنتایج قابل ملاحظه ای در افزایش حجم عضله های بدن بدون نیازبه حمل وزنه های سنگین خواهد داشت و در نتیجه ان از وارد شدن فشار به مفاصل شما جلوگیری می کند. برخلاف سایر روش های رایج بدنسازی مفاصل را از هرگونه اسیب محفوظ نگه می دارد.

بزرگترین برتری این روش در روند بکارگیری ھمزمان تمامی گروه ھای عضلانی توسط این دستگاه است. طی ان هر جلسه تمرین ١٥-۲۰ دقیقه ای معادل با سه جلسه تمرین عادی بدنسازی می باشد. بر خلاف متد ها و تجهیزات دیگر، شما با ١٥-۲۰ دقیقه تمرین در هفته با این دستگاه می توانید تغییرات شگفت انگيز و موثری نه تنهادر زیبایی ظاهر بلکه در سلامت خود به وجود بیاورید. از جمله:

EMS TRAINING IRAN

– درگیری بسیار پایین مفاصل در مقایسه با سایر ورزش ھا

– از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های اسیب دیده سطحی و بافت های پوست

– درمان آسیب دیدگی و کاهش درد

– ١٥-۲۰ دقیقه تمرین معادل سه جلسه تمرین بدنسازی

-کاهش وزن با چربی سوزی

-تقویت و افزایش حجم عضلات

-از بین رفتن چربی زائد اندامها با بهبود متابولیسم بدن

-زیبا سازی و فرم دهی به بدن

EMS Training Iran

با تنظیم دستگاه EMS برنامه چربی سوزی ، می توانید همزمان با چربی سوزی، عضله سازی را نیز انجام دهید. مزیت دیگر ان این است که با کاهش وزن و سایز، پوست شما شل نمی شود. در این میان سلولیت ها از بین رفته و بدن شما فرم یکنواختی می گیرد.تنها با ١٥-۲۰ دقیقه  در هر جلسه کافی ست، تا شاهد نتایج تاثیر گذار تمرینات خود باشید. نتایجی که قبلا باید برای رسیدن به آنها ساعت های طولانی را در باشگاه های ورزشی می گذراندید، ولی اکنون با  ( ای ام اس ) این نتایج را تنها پس از چند هفته به راحتی احساس می کنید.

نگران انجام صحیح حرکات و چگونگی تمرین نباشید. در کل زمان تمرین مربی خصوصی به صورت رایگان در کنار شما خواهد بود. بسته به اهداف و نیاز شما, برنامه تمرینی و غذایی مناسب را هم را به شما عرضه می کند!

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!