درمان تسکین درد کمر با استفاده از EMS 

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

درمان تسکین درد کمر با استفاده از EMS

استفاده از EMS در فیزیوتراپی
استفاده از EMS در فیزیوتراپی

درمان تسکین درد کمر با استفاده از EMS -بیش از ۸۰٪ از مردم در ایران در نقطه‌ای از زندگی‌شان تجربه‌ی درد کمر را داشته‌اند. اما با درمان انقباض عضلانی الکتریکی (EMS) در کلینیک‌های درمانی EMS، می‌توانید درد ناحیه کمر یا لومباگو را به سرعت تسکین دهید.

عضلات قوی کمر پایین برای بهبود وضعیت ایستاده و نشسته و اطمینان از راه رفتن، ایستادن و نشستن صحیح ضروری است. آموزش فیزیوتراپی EMS این عضلات را برای جلوگیری از درد کمر در آینده تقویت می‌کند. برای برخی افراد، درد مزمن کمر پایین می‌تواند ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد. با آموزش EMS ، می‌توانید درد کمر پایین را در چند جلسه فیزیوتراپی تسکین دهید تا شما و کمرتان سریع‌تر قوی‌تر و سالم‌تر احساس کنید.

فناوری EMS  بیش از ۹۰٪ از الیاف عضلانی در کمر پایین شما را دربرمی‌گیرد، درد کمر پایین شما را بسیار مؤثرتر از تمرینات معمولی هدف قرار می‌دهد. به عنوان یک راه امن برای ورزش کردن در حالی که از درد و فشار اجتناب می‌شود، فیزیوتراپیست‌ها، اُستئوپات‌ها، و کایروپراکتورها درمان‌های EMS را بخش کلیدی از برنامه‌های توانبخشی کمر پایین خود قرار می‌دهند. درد کمر پایین خود را با EMS  به سرعت تسکین دهید.

علل درد کمر پایین:

درد کمر پایین می‌تواند واقعاً معمایی باشد. درد در کمر پایین شما ممکن است ناگهانی زمانی که پس از یک شب خواب بیدار می‌شوید، بلافاصله اگر به صورت ناشیانه پیچیده‌اید یا در یک تصادف بوده‌اید یا به تدریج با گذشت زمان ایجاد شود. به طور کلی، اگرچه علل درد کمر پایین می‌تواند به دو دسته اصلی تقسیم شود:

درد کمر پایین غیراختصاصی

درد کمر پایین غیراختصاصی
درد کمر پایین غیراختصاصی
  • درد کمر پایین غیراختصاصی: این شایع‌ترین نوع درد در کمر پایین شما است. این نوع درد کمر پایین معمولاً ناشی از کشیدگی عضله یا کشیدگی تاندون‌ها یا رباط‌ها در ناحیه کمر یا پایین کمر شما است. این درد کمر پایین می‌تواند مستقیماً از یک حرکت خاص مانند بلند کردن چیزی سنگین ناشی شود یا به تدریج بدتر شود.

درد در کمر پایین شما همچنین می‌تواند به دلیل انجام کارهای تکراری در شغل شما یا فقط نشستن در یک وضعیت برای دوره‌های طولانی ایجاد شود. اگر وزن اضافی دارید، احتمال بیشتری وجود دارد که دچار درد کمر پایین شوید.

درد کمر پایین مشخص

درد کمر پایین مشخص
درد کمر پایین مشخص
  • درد کمر پایین مشخص: در حالی که علت درد کمر پایین ممکن است دشوار به شناسایی باشد، درد در کمر پایین شما همچنین می‌تواند دلایل مشخصی داشته باشد. اگر از سیاتیک رنج می‌برید و درد را در سمت راست یا چپ کمر پایین خود احساس می‌کنید، اعصاب سیاتیک شما در حال ایجاد مشکل است.

شاید شما از یک دیسک لغزیده یا بیرون زده در کمر پایین خود که بر ستون فقرات فشار می‌آورد، درد دارید. ممکن است با شکستگی، یعنی شکستن یکی از استخوان‌ها در کمر پایین خود، سر و کار داشته باشید.

انواع درد کمر پایین همچنین می‌تواند شامل درد کمر پایین التهابی باشد که در آن سیستم ایمنی بدن شما، رباط‌ها و مفاصل ستون فقرات شما را تحریک می‌کند.

درمان تسکین درد کمر با استفاده از EMS  پیشگیری از درد کمر پایین با درمان EMS

با فیزیوتراپی EMS در کلینیک‌های ای ام اس ، شما هم اکنون درد کمر پایین را تسکین می‌دهید و از درد در کمر پایین خود در آینده پیشگیری می‌کنید.

جلسات تسکین درد EMS ما فقط ۲۰ دقیقه تمرینات با تأثیر پایین و کشش‌هایی هستند که بر روی کمر پایین شما کار می‌کنند بدون اینکه عضلات و مفاصل شما را بیش از حد فشار دهند. مربیان شخصی متخصص EMS، دستگاه‌های فیزیو EMS  را بر روی ناحیه لومباگو متمرکز می‌کنند تا شما عضلات آسیب دیده در کمر پایین خود را ترمیم کنید در حالی که عضلات ضعیف‌تر کمر را قوی‌تر می‌کنید.

تمرینات فیزیوتراپی فیزیکی EMS  شما را قوی‌تر می‌کند و سلامت و رفاه کلی شما را حتی زمانی که با مشکل مزمن کمر پایین دست و پنجه نرم می‌کنید، بهبود می‌بخشد. آموزش فیزیوتراپی EMS عضلات در پشت شما را تقویت می‌کند تا بتوانید وضعیت خود را کنترل کنید و از درد مزمن کمر پایین در آینده جلوگیری کنید. با آموزش توانبخشی EMS در کلینیک‌های EMS از درد کمر پایین در آینده پیشگیری کنید.

 

 

 

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!