فرهنگ سازی در ورزش

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

فرهنگ سازی در ورزش

فرهنگ سازی در ورزش

جامعه ایران نیز همچون کشورهای همسایه و همجوار، از نظر علاقه مردم به ورزش و فعالیت های بدنی سالیان سال دچار رکود و یا حتی ورزش ستیزی بوده و اکثر مردم بر این باور بودند که استراحت بدنی و نداشتن فعالیت اضافه منجر به طول عمر آنها خواهد شد.

در دوهه ی گذشته اتفاق بزرگی در دنیا رخ داد و آن هم ظهور الگوهای تناسب اندام مثل عروسک باربی و یا برپایی فستیوال های مد و فشن در زنان و مردان منجر به تحریک اذهان جامعه برای داشتن اندام ایده ال شد.

از طرفی با رشد علم پزشکی و بالارفتن آگاهی افراد جامعه از تاثیرات ورزش، ماساژ، آب درمانی و بر سلامت جسم و جان و بالارفتن عمر مفید انسان، عده ی زیادی به فعالیت های بدنی روی اوردند.

فرهنگ سازی در ورزش

پس از تبلیغات زیاد در عرصه مد و فشن و ارائه یک الگوی از پیش تعیین شده به عنوان زن و مرد زیبا برای مردم دنیا و همچنین اطلاع رسانی متخصصین و پزشکان در مورد فواید فعالیت های ورزشی و داشتن تناسب اندام در جوامع مختلف.

کم کم شاهد بازگشایی تعداد زیادی باشگاه ورزشی، باشگاه لاغری و مراکز رژیم درمانی و حرکت درمانی و یا حتی پیکر تراشی شدیم .

با افزایش آگاهی در جامعه به مرور زمان شاهد حضور پررنگ افراد در سنین مختلف در باشگاه ها و مجموعه های ورزشی شدیم که در این مرحله مشکل جدیدی به نام نبود مربی متخصص حس شد که خیلی فوری در دانشگاه ها و فدراسیون های ورزشی برنامه های تربیت و آموزش مربی متخصص خانم و آقا پایه ریزی و اجرا شد.

خرید ای ام اس

با گذشت زمان، رشته های ورزشی و متدهای تمرینی زیادی به عرصه تناسب اندام و ورزش وارد شد که هم تنوع را برای ورزشکاران افزایش داد و هم جنبه های مختلف جسم و روان را درگیر و تقویت کرد.

تغییرات ورزشی و متدهای تمرینی به صورت پیوستار و بدون وقفه در حالت ظهور و رخ دادن است و وظیفه متخصصین علوم ورزشی و مربیان ورزشی را چندین برابر کرده چرا که این افراد نیز برای موفقیت در حرفه ی خود و حفظ جایگاه خود باید اطلاعات خود را به روز نگه داشته و در تحقیق و سرچ و به روز بودن کوتاهی و سستی نورزند.

همچنین گام بزرگی که در فرهنگ سازی ورزشی انجام شد احداث و بهره برداری از مجموعه های مختلف ورزشی بوده که در کنار آن فرهنگ استفاده از امکانات ورزشی و حفظ بهداشت شخصی و عمومی نیز در عرصه ورزش آموزش داده شد.

مقاومت در برابر پیشرفت های تمرینی و ورزشی بی فایده است و تنها راه رشد و موفقیت در ورزش بالابردن اطلاعات تخصصی و حرفه ای می باشد.

خرید ای ام اس

فرهنگ سازی در ورزش

آخرین ورژن متد تمرینی مدرن که در کل دنیا ارائه شده وو نتیجه عالی داشته متد تمرینی ای ام اس  EMS است که البته در اوایل حضور در ایران با مقاومت بسیاری از طرف مربیان و ورزشکاران مواجه بود که خوشبختانه این مقاومت کم کم ازبین رفته و این متد جایگاه خوبی را در عرصه سلامتی و تناسب اندام و نتیجه گیری تمرینی ،کسب نموده .

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!