بهبود سلولیت با دستگاه EMS

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

 

بهبود سلولیت با دستگاه EMS

EMS Training Iran جدیدترین متد ورزشی در دنیاست که در آن تمامی گروه ھای عضلانی بدن به صورت ھمزمان فعال می گردند
EMS Training Iran
جدیدترین متد ورزشی در دنیاست که در آن تمامی گروه ھای عضلانی بدن به صورت ھمزمان فعال می گردند 

 

درمان سلوليت با دستگاه عضله ساز و چربي سوز EMS آلمان

سلوليت به معناي جمع شدن چربيها در زير پوست ميباشد، كه در خانمها اين اتفاق بسيار رخ مي دهد به دليل اختلال سوخت و ساز  انها اين اتفاق روي ميدهد. سلوليت واژه ي است كه براي نمايان كردن تودهايي از چربي كه معمولا در ران، باسن و قسمتهاي تحتاني بدن زنان ميباشد، ناميده مي شود.سلوليت به شكل فرورفتگي هاي در پوست يا پوستي با سطح ناهموار ميباشد كه در اكثر مواقع شبيه به پوست پرتقال مي شود.

در تحقيقات بدست امده كم شدن وزن (لاغر شدن) از طريق رژيم به تنهاي سلوليت هاي به وجود امده روي پوست را از بين نخواهد برد، چرا كه سلوليت فقط براي خانمهاي كه اضافه وزن دارند نيست بلكه در خانمهاي لاغر و حتي كساني كه وزن مناسبي دارند گاهي نيز اين اتفاق (سلوليت)روي مي دهد.

بهبود سلولیت با دستگاه EMS
بهبود سلولیت با دستگاه EMS

تحقيقات بدست امده نشان مي دهد كه مؤثرترين روش براي از بين بردن سلوليت هاي به وجود امده بروي پوست را با حركت دادن عضلات نواحي كه سلوليت شكل گرفته را ميتوان از بين برد، همانطور كه گفته شد سلوليت هاي به وجود امده بيشر در نواحي ران، باسن و قسمت تحتاني مي باشد كه تمرين دادن اين قسمت از نواحي بدن بسيار سخت و دشوار اند.

 

بهبود سلولیت با دستگاه EMS

دستگاهاي عضله ساز الماني با استفاده از تكنولوژي اي ام اس(EMS) تواناي به تمرين در اوردن تمامي نقاط اعضلات بدن را به صورت همزمان را دارد.اين متد جديد ورزشي بر پايه اصول نرمال طبيعي بدن ميباشد كه با انقباض عضلات با اگاهي شكل گرفته حركت هاي هدف دار را انجام مي دهند. شما با استفاده از اين روش جديد مي توانيد تمامي عضلات بدن خود را به حركت در بياوريد بدون استفاده از وزنه ي، به اينصورت كه انقباضي كه در عضلات به واسطه وزنه روي مي دهد را توسط دستگاه نيز انجام ميشود.

در نتيجه با استفاد از دستگاه عضله ساز و چربي سوز اي ام اس (EMS) مفاصل شما هيچگونه فشاري به انها وارد نشده و از اسيب هاي كه در بدن سازي رخ مي دهد را جلوگيري ميكند، در نهايت اين روش موجب تقويت شدن همه ي گروهاي عضلاني و چربي سوزي توسط افزايش سوخت و ساز بدن مي شود و سلوليت هاي به وجود امده بر روي پوست را از بين مي برد.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!