مصاحبه درمورد ای ام اس

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

مصاحبه درمورد ای ام اس

مصاحبه درمورد ای ام اس

مصاحبه درمورد ای ام اس ems
مصاحبه درمورد ای ام اس ems

۱- آیا متد تمرینی ای ام اس EMS TRAINING  و تمرینات ای ام اس تاثیری بر کاهش التهابات ریوی  دارد یا خیر؟

این موارد مربوط به موارد پزشکی است و دخالت متخصصین علوم ورزشی را طلب نخواهد کرد.اما به  طور کلی همه تمرینات ورزشی مخصوصا گروه ورزش های هوازی بر تقویت کارکرد ریه ها نقش موثری دارند.

۲- درحین تمرین با ای ام اس EMS  می توان از کمربند لاغری یا گن لاغری و یا گن چربی سوزاستفاده کرد؟

بهتر است که استفاده نشود زیرا  در حین تمرین با دستگاه ای ام اسEMS جریان خون به شدن بالا رفته پیرو آن  حرارت نیز تولید میشود و چربی سوزی رخ می دهد  اما پوشیدن گن در حین تمرین جریان خون را کند کرده و مانع تاثیر کامل و مستقیم تمرینات بر بدن می شود و استفاده از گن نه تنها در حین تمرینات ای ام اس EMSبلکه  در هنگام انجام هیچ یک از  فعالیت  های ورزشی توصیه نمی شود، بلکه پوشیدن لباس های پنبه ای و نسبتا راحت توصیه می شود.

۳- آیا می توان به جای نوشیدن آب در قبل و بعد از تمرینات ای ام اس EMS از انواع دمنوش های گیاهی مصرف کرد؟

هیچ اشکالی ندارد،  ورزشکار می تواند از انواع دمنوش های دلخواه میل کند اما همیشه آب آشامیدنی بصورت ساده تاثیرات بهتری خواهد داشت. درست مثل کسی که تشنه باشد و بجای آب آشامیدنی چای بنوشد با اینکه رفع تشنگی می شود اما تاثیرات  منحصر به فرد  آب آشامیدنی غیرقابل انکار و غیر قابل توصیف  است.

۴- قبل از آغاز به تمرین ای ام اس EMS TRAINING  می توان کرم ضد سلولیت استفاده کرد؟

البته پیشنهاد می شود که از کرم های استاندارد و بدون عارضه که تقلبی نباشند استفاده شود. استفاده از انواع کرم لاغری در حین تمرین با دستگاه ای ام اس EMS  بلامانع است.

۵-مبحث  لاغر شدن  و فرم گرفتن سینه ها در متد تمرینی ای ام اس EMS امکان پذیر است؟

بنده به نوبه خود  توصیه می کنم  که هرگز سوکت مربوط به سینه ها فعال نشود. اما در مبحث درگیری سینه با ای ام اس می توان گفت که قسمت بالای سینه ها( عضله سینه ای بزرگ) به مقدار اندکی فرم می گیرد و تجربه و نتیجه لاغری سینه ها برای بانوان تا یک سایز در یک پکیج ۱۰ جلسه ای به ثبت رسیده است.

مصاحبه درمورد ای ام اس ems
مصاحبه درمورد ای ام اس ems

 

۶-آیا تمرینات ای ام اس EMS موجب کاهش اشتها نیز می شوند؟

پالس هایی که روی شکم به بدن اصابت می کند روی دهانه ورودی معده نیز تاثیر می گذارند البته  به طور علمی و تحلیلی تاثیر مستقیمی بر کاهش اشتها ندارد اما تجربیاتی از طرف ورزشکاران مبنی  بر کاهش اشتهای آنان و از بین رفتن ورم روی معده ثبت شده.

۷- رژیم غذایی پیشنهادی شما در حین تمرین با ای ام اس EMS چیست؟

در مقاله مربوط به تغذیه و ای ام اسEMS تمام مطالب مورد نیاز ورزشکاران در حین تمرین با ای ام اسEMS درج شده اما ورزشکاران توجه داشته باشند که لطفا از دریافت رژیم های غذایی از مربیان باشگاه و دوستان و آشنایان جدا خودداری کنند و رژیم غذایی را فقط  از متخصص تغذیه  ورزشی یا متخصص تغذیه دریافت کنند. چون هر شخصی بیماری ها و نقاط ضعف و قوت مربوط به بدن خود را دارد و رژیم های غلط غذایی ضربات جبران ناپذیری به بدن وارد خواهند کرد.

۸- آیا تمرینات ای ام اس EMS موجب تقویت اعصاب و عروق عصبی نیز می شوند؟

متد تمرینی ای ام اس EMSنیز همانند همه  رشته های ورزشی دیگر تقویت عروق عصبی، خونی، عضلانی، اسکلتی و … را نیز منجر می شوند اما اینکه دقیقا روی کدام قسمت عروق عصبی کار می کند و چگونه تقویت می کند نیاز به توضیحات خیلی کامل و مفصل دارد که در پرسش و پاسخ نمی گنجد.

۹- توصیه شما به مربیان مخصوصا مربیان ای ام اس EMS TRAINERS  چیست؟

خیلی از مربیان و مدرسین برای باسوادتر جلوه دادن یا مهم شمردن رشته ورزشی خود و متمایز کردن خود از دیگر مربیان  وارد وادی و بحث های تخصصی پزشکی می شوند و یا حتی راه حل های درمانی خاص ارائه می دهند که بسی جای تاسف است. لطفا  همه ورزشکاران آگاه باشند و آگاهانه ورزش کنند  و مربیان محترم نیز فقط در حیطه ورزشی گام بردارند  تا خود و دیگران را متضرر نسازند.

۱۰- ورزش های مناسب در کنار تمرینات ای ام اس EMS چیست؟

هر ورزشی که حال مارا خوب کند و با شرایط روحی و جسمی ما سازگار باشد حتما ورزش مناسبی است فقط توجه شود که برای اینکه بیش تمرینی رخ ندهد روزهای تمرین با ای ام اسEMS از روزهای ورزش های دیگر جدا باشد. که در مصاحبه های قبل به طور مفصل  خدمت دوستان توضیحات داده شده است.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

7 دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه درمورد ای ام اس»

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!