ای ام اس هر چیزی که شما نیاز دارید در مورد آموزش EMS بدانید

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
ای ام اس
ای ام اس

آموزش EMS ای ام اس چیست?

ای ام اس EMS (تحریک عضلات الکتریکی یا میوستیمولاسیون الکتریکی) نوعی آموزش بسیار مؤثر است. از جریانهای الکتریکی با فرکانس پایین و متوسط برای افزایش چشمگیر انقباضات عضلانی طبیعی بدن استفاده می کند. در نتیجه الیاف عضلانی بیشتری در مقایسه با روشهای آموزش معمولی فعال می شوند.

EMS-Training یک تمرین کامل بدن است که باعث کاهش وزن ، افزایش قدرت بدنی ، تحریک رشد عضلات و رفع تنش ها و عدم تعادل عضلانی می شود. به عنوان نوعی از آموزش شخصی ، تمرین می تواند با اهداف متعدد آموزش فردی سازگار باشد. به عنوان مثال ، آموزش شخصی EMS ای ام اس نشان داده شده است که درد کمر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در بعضی موارد ، مشتریان EMS حتی از كاهش كلی مشكلات پشت (مزمن) خود در كنار هم خبر داده اند. با توجه به افزایش لحن عضلانی و جریان خون به بافت همسایه ، EMS همچنین ممکن است تأثیر مفیدی بر مشکلات سلولیت داشته باشد.

چگونه آموزش EMS کار می کند?

تمرین تحریک عضلات الکتریکی از سیستم عصبی بدن استفاده می کند و بافت ماهیچه را از طریق جریان های الکتریکی فعال می کند. این تکانه های فرکانس پایین یا متوسط هنگام استفاده صحیح کاملاً بی ضرر هستند. هدف این است که ماهیچه ها به حالت انقباض کامل برسند. تفاوت اصلی در روشهای آموزش معمولی این است که تحریک الکتریکی باعث می شود تا در طول تمرین الیاف عضلانی بیشتری فعال شوند. خلاصه اینکه بیشتر ماهیچه ها کار می کنند. شدت این اثر را می توان با تنظیم جریان الکتریکی خود و تمرینات انجام شده کنترل کرد.

EMS-Training تمام بدن همه گروههای بزرگ عضلانی بدن را جذب می کند و حتی بافتهای عضلانی دراز کشیده را که معمولاً با روشهای سنتی آموزش مخصوصاً برای مبتدیان دشوار است ، فعال می کند. EMS ای ام اس بسیار مؤثر است. مطالعات نشان داده اند که تقریباً ۲۰ برابر شدیدتر از روشهای معمول آموزش قدرت مانند تمرین با شدت بالا است.

اگرچه EMS به عنوان یک روش تمرین کامل بدن یک روش آموزشی جدید و نوآورانه است ، اما تاریخچه آن از دهه ۵۰ به خوبی ثبت شده است. تحریک عضلات الکتریکی موضعی برای چندین دهه در فیزیوتراپی برای درمان بیماریهای مزمن مختلف و تسکین بیماران بی شماری مورد استفاده قرار گرفته است.

دستگاه و تجهیزات EMS

به عنوان رهبر بازار جهانی ، سیستم miha bodytec EMS به عنوان وضعیت تجهیزات هنری هنگام ورود به EMS-Training شناخته می شود. این واحد از یک واحد کنترل تشکیل شده است که تکانه های برقی و مجموعه ای از الکترودهایی را که توسط مشتری پوشیده می شود ، تولید و تنظیم می کند. الکترودها بسته به گروه عضلانی هدفمند ، در یک جلیقه ، کمربند و دو مجموعه بند قرار می گیرند. هر گروه عضلانی به عنوان کانال انتقال در واحد کنترل نمایش داده می شود و این امکان را برای شدت فردی در پاها ، گلوت ها ، کمر ، لات ها ، قسمت فوقانی پشت ، شکم ها ، پک ها و بازوها فراهم می کند. تکانه های برقی از طریق کابل که به جلیقه متصل می شود منتقل می شوند و هر کانال را به عضلات مربوطه توزیع می کنند.

کابل ارتباط ایمن بین دستگاه و مشتری برقرار می کند و به عنوان یک گاوصندوق برای آموزش ایمن عمل می کند. همچنین تضمین می کند که هم مربی و هم مشتری همیشه در مجاورت واحد کنترل قرار داشته باشند. بنابراین مربی همیشه قادر است به شماره گیری ها برسد تا شدت تکانه ها را تنظیم کند. در صورت اضطراری ، کابل همچنین به شما امکان می دهد پلاگین را به معنای واقعی کلمه بکشید و جلسه را قطع کنید.

تمام پارچه های مورد استفاده از فناوری پیشرفته بوده و دارای خاصیت ضد میکروبی هستند. به عنوان بخشی از مفهوم بهداشتی miha bodytec ، هر مشتری نیز با لباس شخصی خود که دارای فشرده سازی عملکردی است (تی شرت و شلوارک) مجهز است. سایش عملکردی زیر جلیقه ، کمربند و تسمه پوشیده می شود ، بنابراین تماس مستقیم پوست وجود ندارد. بر خلاف لباس های فشرده سازی معمولی ، به منظور حفظ رطوبت روی پوست طراحی شده است تا از انتقال بهینه جریان های الکتریکی اطمینان حاصل شود.

آموزش EMS ایمن است?

به طور کلی ، جریان های الکتریکی که در معرض آن قرار دارید کاملاً بی ضرر هستند! مکانیسم عصبی پشت EMS همان بدن شماست. تنها تفاوت این است که سیگنال الکتریکی که باعث انقباض عضله می شود در خارج اعمال می شود. با این وجود موارد منع مصرف خاصی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. ما می توانیم اینها را به دو دسته ، موارد منع مصرف مطلق و نسبی تقسیم کنیم:

اگر هر یک از موارد منع مصرف مطلق زیر برای شما اعمال شود ، یک جلسه آموزش EMS مجاز نیست.

 

  • بیماری های حاد ، اختلالات ، عفونت های باکتریایی و فرآیندهای التهابی

  • جراحی های اخیر

  • تصلب شرایین و سایر اختلالات گردش خون

  • در ۶ ماه گذشته استنت یا گذرگاه

  • فشار خون بالا درمان نشده است

  • دیابت قندی

  • بارداری

  • ایمپلنت های برقی ، ضربان سازها

  • آریتمی قلبی

  • تومورها یا سرطان

  • اختلالات خونریزی (هموفیلی)

  • بیماریهای عصبی حرکتی ، اختلالات عصبی (صرع)

  • فتق شکمی یا اینگوینال

  • تأثیر حاد الکل ، مواد مخدر یا سایر مواد مسموم کننده

اگر هر یک از موارد منع مصرف نسبی زیر برای شما صدق می کند ، باید برای ترخیص پزشکی کتبی به پزشک مراجعه کنید.

  • درد حاد بدون تشخیص

  • نورالژی

  • فتق دیسک نخاعی

  • کاشت ارتوپدی

  • بیماری های اندام ، به ویژه بیماری های کلیوی

  • شرایط قلبی عروقی

  • بیماری حاد حرکت

  • ادم

  • صدمات پوستی ، زخم ها ، اگزما یا سوختگی را باز کنید

  • داروهای تجویزی

قبل از اولین جلسه آموزش EMS ، یک مربی با شما می نشیند و تاریخچه پزشکی خود را طی می کند تا ببیند آیا موارد منع مصرف وجود دارد یا خیر.

از آنجا که اینها به خودی خود شرایط بسیار جدی دارند ، یک رویکرد عقل سلیم برای کار کردن برای اطمینان از یک جلسه EMS ایمن کافی است.

آموزش EMS آموزش شخصی است!

با در نظر گرفتن تمام پاراگراف های قبلی ، بسیار مهم است که یک جلسه آموزش EMS تحت نظارت یک متخصص آموزش دیده برگزار شود. برای هر مربی نباید بیش از ۲ کارآموز باشد. EMS-Training آموزش شخصی است! مربی شما در دستیابی به اهداف تمرین شما نقش اساسی دارد:

    • مربی شخصی شما همیشه به شدت جریان الکتریکی توجه دارد.

    • مربی شخصی شما تمرینات انجام شده را راهنمایی و راهنمایی می کند.

    • مربی شخصی شما به فرم و اجرای مناسب توجه می کند.

  • مربی شخصی شما برنامه آموزشی را با اهداف فردی شما تطبیق می دهد.

  • مربی شخصی شما در کنار شماست تا شما را راهنمایی کند و انگیزه خود را بالا نگه دارد.

  • مربی شخصی شما قرار ملاقات های شما را برنامه ریزی می کند و به شما در توسعه روال تمرین کمک می کند.

در حالی که روش آموزش خود یک رویکرد پیشرفته برای آموزش کامل بدن است ، آموزش EMS شما فقط به اندازه شخصی که جلسه شما را برگزار می کند خوب خواهد بود. مربی EMS بخشی پیچیده از آنچه EMS-Training را موفق می کند ، است. در واقع ، بسیار موفق است که بیش از ۷۰٪ از مشتریان EMS اظهار داشتند که در نهایت به اهداف خود می رسند.

چند بار می توانم آموزش EMS را انجام دهم?

با توجه به نظرات کارشناسان فعلی و آخرین استانداردهای ایمنی ، شما نباید بیش از یک جلسه در طول هشت تا ده هفته اول آموزش داشته باشید. پس از این دوره سازگاری توصیه می کنیم حداقل چهار روز بین جلسات EMS بمانید. این به شما زمان مناسبی برای بازسازی و سازگاری بیشتر با تکانه ها و محافظت از شما در برابر سبقت می دهد.

هنگام تعیین عود EMS ، حتما باید به سطح آمادگی جسمانی فعلی و بهزیستی کلی خود توجه کنید. همچنین عاقلانه است که آیا می خواهید آموزش EMS تمرین اصلی شما باشد یا مکمل روال تناسب اندام خود ، برای خود و مربی خود بسیار روشن باشد.

به خاطر داشته باشید که – مانند هر ورزش دیگری – احیای مناسب و جلوگیری از وضعیت بیش از حد مهم است! مانند هر روش آموزش معمولی دیگر ، EMS تحت اصل جبران خسارت قرار می گیرد.

آیا می توانم آموزش EMS را در خانه انجام دهم?

اگر می توانید یک مربی شخصی EMS پیدا کنید که ویزیت خانه را ارائه می دهد ، بله ، شما کاملاً می توانید از یک تمرین خوب در خانه خود لذت ببرید. ما این رویکرد را توصیه می کنیم ، زیرا یک جلسه EMS فقط به اندازه شخصی که آن را ارائه می دهد خوب است.

اگر به فکر خرید خود در سیستم خانه هستید ، همیشه باید این واقعیت را در نظر بگیرید که موفقیت EMS-Training بیشتر ناشی از این واقعیت است که شما در مراقبت از یک مربی بدن سازی شخصی هستید. بدون مربی ، یک دستگاه EMS ای ام اس به همان اندازه دوچرخه ورزش خانگی که همه ما قسم خوردیم که فقط مجبور شدیم به عنوان یک قفسه کت گران تمام شود.

در مورد محرک های ab ، کمربندها و سایر وسایل دیگری که امروزه می توانید خریداری کنید ، فقط می توانیم امیدوار باشیم که پول خود را برای یک رویکرد سالم تر و جامع تر برای بهبود تناسب اندام شخصی خود پس انداز کنید.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

یک دیدگاه دربارهٔ «ای ام اس هر چیزی که شما نیاز دارید در مورد آموزش EMS بدانید»

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!