EMS Training Iran  درمان و پیشگیری از درد کمر

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
EMS Training Iran
EMS Training Iran
درمان و پیشگیری از درد کمر با EMS

EMS Training Iran  درمان و پیشگیری از درد کمر با دستگاه EMS  آلمان

EMS Training Iran

يكي ديگر از بيماري هاي كه امروز در جامعه بيشتر افراد با ان روبه رو هستند، گرفتگي عضلات كمر و درد ان است. با گذشت زمان و فناوري هاي جديد و با تغيير كردن شيوه ي زندگي كه با كم تحركي، ايستادن و نشستن در وضعيت هاي نامناسب و…

كه باعث ضعيف شدن ماهيچه هاي بدن مخصوصاً نواحي ستون فقرات كه موجب اثرات جانبي زيادي بر سلامتي جسمي و روان مي شود. براي جلوگيري كردن از اسيب ديدن عضلات نواحي ستون فقرات، بايد عضلات ان نواحي را به حركت در اورد و تمرين داد اما تمرين دادن انها كار اساني نيست. براي حركت و تقويت كردن اين عضلات با استفاده كردن از وزنه برداري كار دشواري مي باشد، چونكه با اشتباه انجام دادن حركات ورزشي باعث اسيب ديدن عضلات و مفاصل نواحي ستون فقرات مي شود و اين امر جبران پذير نيست.

اما دانشگاهاي كشور المان اين مشكل را حل كرده اند و دستگاه عضله ساز و چربي سوز اي ام اس (EMS) را اختراع و وارد عرصه جديد فناوري دنيا كرده اند ، شما با استفاده از دستگاه عضله ساز و چربي سوز اي ام اس (EMS) به راحتي ميتوانيد تمامي نواحي عضلات بدن خود را به حركت در بياوريد و تمرين دهيد بدون استفاده از وزنه ي ، در نتيجه هيچگونه فشاري به مفاصل شما وارد نشده و از اسيب هاي دائمي در بدنسازي جلوگيري كرده، و در اخر باعث تقويت كردن و به حركت در اوردن تمام گروه هاي عضلاني بدن شده حتي عضلاتي كه حركت دادن انها كار بسيار دشواري باشد (نواحي ستون فقرات) و از اين رو باعث جلو گيري و درمان كمر درد مي شود.

فقط با ١٥ پانزده دقيقه تمرين در هفته با دستگاه عضله ساز و چربي سوز اي ام اس (EMS) ميتوانيد تمامي اين عضلات را فعال كنيد و از خطر كمر درد جلو گيري كنيد.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!