راهنمای و معرفی جلیقه های ورزشی EMS

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

راهنمای و معرفی جلیقه های ورزشی EMS

به شما توصیه می کنیم اگر به چربی سوزی و لاغری علاقه دارید این پست را بخوانید زیرا ما یکی از پیشرفته ترین جلیقه های ورزشی معروف به جلیقه EMS را ارائه کرده ایم که علاوه بر کمک به چربی سوزی برای کسانی که در این ورزش شرکت می کنند. بدنسازی و تناسب اندام قابل قبول و مفید است. مزایا و معایب جلیقه EMS نیز در مقاله زیر به طور کلی مورد بحث قرار گرفته است.

جلیقه EMS

جلیقه EMS دقیقاً چیست؟

اصطلاح “تحریک عضلانی الکتریکی” به چیزی اشاره دارد که عبارت EMS واقعاً مخفف آن است: تحریک الکتریکی عضلات. تحریک عضلانی هدفمند ناشی از پوشیدن جلیقه EMS در حین انجام تمرینات بدنسازی و تناسب اندام به رشد عضلات کمک می کند. از آنجایی که لباس EMS به یک مولد پالس الکتریکی منحصربفرد متصل است، پوشیدن آن باعث می‌شود که پدهای الکتریکی علاوه بر رشد ماهیچه‌ها، چربی را بسوزانند که منجر به کاهش وزن می‌شود. برای افرادی که کمتر از ۲۰ دقیقه وقت دارند، جلیقه EMS بالاترین کارایی را از نظر چربی سوزی و تقویت عضلات ارائه می دهد.

لباس ems
جلیقه EMS

 لباس ای ام اس  چه مزایایی دارد؟

این بخش به معرفی مزایای جلیقه های ورزشی EMS می پردازد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

یک تمرین معمولی ۲۰ دقیقه ای به بدن نیاز دارد که ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلو کالری انرژی مصرف کند. با این حال، هنگام پوشیدن جلیقه EMS، مصرف انرژی به ۴۵۰-۶۵۰ کیلو کالری افزایش می یابد و به کاهش وزن و سوزاندن چربی بدن کمک می کند.

جلیقه EMS جریان خون را در سراسر بدن افزایش می دهد که ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

در نتیجه افزایش سنتز کلاژن این جلیقه، بافت همبند بدن عضلانی‌تر می‌شود و تجمع بافت چربی زیر جلدی در ران‌ها و باسن کاهش می‌یابد (مخصوصاً برای خانم‌ها).

لباس ای ام اس با تحریک عضلات عمقی کمر درد کمر را تسکین می دهد و در عین حال از ایجاد این موضوع نیز جلوگیری می کند.

صرفه جویی در زمان یکی دیگر از مزایای پوشیدن این جلیقه است، زیرا ۲۰ دقیقه ورزش و تمرین با آن با ۳ ساعت تمرین به روش معمولی قابل مقایسه است.

بدون استفاده از وزنه یا سایر تجهیزات ورزشی، ممکن است با پوشیدن جلیقه ems به سرعت وزن کم کنید.

جلیقه EMS
جلیقه EMS

آیا برای استفاده از لباس EMS انتقادی وجود دارد؟

برخی از نظرات ادعا می کنند که پوشیدن این جلیقه ها دارای معایبی است که عمده ترین آنها عبارتند از:

ظاهر افراد به وضوح کاهش وزن ناشی از پوشیدن این جلیقه را نشان نمی دهد.

هر بار که لباس EMS پوشیده می شود، باید کاملا تمیز شود تا اطمینان حاصل شود که پدهای الکتریکی آن با بدن تماس بسیار خوبی دارد. این بدیهی است زمان می برد.

قبل از استفاده از این جلیقه های ورزشی، بیماران با شرایط خاص، افراد دیابتی، افراد مبتلا به بیماری قلبی و زنان باردار باید به پزشک متخصص مراجعه کنند.

اثرات جلیقه EMS
اثرات جلیقه EMS

 

اثرات لباس EMS بر روی اندام های بدن

لازم به ذکر است که جلیقه های ورزشی ای ام اس تأثیرات قابل توجهی بر اندام های بدن دارند که مهم ترین آنها را علاوه بر مزایایی که قبلاً ذکر شد در زیر ذکر کرده ایم.

عضلات و اندام ها بعد از پوشیدن این جلیقه استقامت بیشتری دارند.
لباس EMS با تمرینات خاصی روی عضلات پشت و شکم کار می کند و در نتیجه عضلات قوی تر و متابولیسم اندام بهبود می یابد.

تا ۶۰ درصد از فیبرهای عضلانی توسط تن پوش EMS فعال می شوند که منجر به افزایش چربی سوزی و در نهایت افزایش متابولیسم اندام می شود.

مکانیسم ترمیمی این جلیقه ها درد عضلانی را پس از ورزش به حداقل می رساند.

امکانات جدید با استفاده از دستگاه های EMS و جلیقه های ای ام اس برای مربیان و باشگاه ها

دستگاه های EMS و جلیقه های ای ام اس

این فناوری جدید ممکن است به راحتی در مراکز تناسب اندام و سالن های بدنسازی نصب شود تا ورزشکاران راحت تر احساس کنند که چقدر موثر است. این ممکن است علاوه بر تشویق افراد بیشتری برای ثبت نام در باشگاه ها، منبع عالی پول نقد برای مربیان باشد. با توجه به مزایا و نتایج مربوط به این جلیقه‌ها، بدون شک استفاده از جلیقه‌های ورزشی ای ام اس باعث جذب بیشتر ورزشکاران می‌شود. از طرف دیگر، از آنجایی که خرید این جلیقه ها برای عموم مردم نسبتاً گران است، صاحبان باشگاه ها و مربیان می توانند از درآمد نقدی حاصل از فروش این جلیقه ها در باشگاه ها سود ببرند.

جلیقه ای ام اس EMS
جلیقه ای ام اس EMS

نکاتی که باید هنگام پوشیدن لباس ای ام اس به خاطر بسپارید

هنگام پوشیدن جلیقه EMS موارد زیر را باید به خاطر بسپارید:

  • از این جلیقه ها بیشتر از دو بار در هفته استفاده نکنید.
  • این جلیقه باید برای تمرینات آسان توسط مبتدیان استفاده شود.
  • مهم است که به یاد داشته باشید قبل، حین و بعد از ورزش آب کافی بنوشید زیرا پوشیدن جلیقه  ای ام اس فعالیت متابولیک را افزایش می دهد.

قیمت جلیقه لاغری ems  اي ام اس

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!