EMS به زبان ساده ی ساده

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

EMS به زبان ساده ی ساده

EMS به زبان ساده ی ساده
EMS به زبان ساده ی ساده

EMS به زبان ساده ی ساده-ای ام اس EMS یک رشته ی ورزشی خاص و پیچیده نیست بلکه یک نوع روش و متد تمرین است که از ورزشکاران و افراد مراجعه کننده اول شرح حال می گیرند که مطمئن بشوند فرد دارای بیماری خاصی نباشد و یا در گروه ممنوعین از ای ام اس EMSنباشند. ورزشکار اگر بخواد عضلانی شود یا لاغر شود یا ضعف بدنی و شول شدگی عضلات او بهبود یابد یا رفع شود می تواند از این روش تمرینی استفاده کند. اما چطور؟؟؟

مربی ای ام اس یک جلیقه سبک به تن ورزشکار می کند که روی جلیقه چندتا سیم رد شده که سیم ها پالس های متنوع را توسط الکترود به قسمت های مختلف بدن متصل منتقل می کنند. بجز جلیقه برای دست ها، پاها و لگن نیز پد مخصوص طراحی شده و وجود دارد و اینگونه تمام بدن همزمان پالس دریافت می کند و مربی دستگاه ای ام اس ems را روشن می کند و مناسب با بدن شما و هدف شما از تمرین یا ای ام اس ، شما را مورد پالس قرار می دهد.

EMS به زبان ساده ی ساده

EMS به زبان ساده ی ساده

این پالسی که ازش صحبت می شود از جنس همون پالس طبیعی بدن است یعنی همون انقباضی که موقع تمرین ورزشی به عضلات بدن وارد می شود فقط پالس ای ام اس نسبت به انقباض طبیعی بدن دارای عمق و قوت بیشتری است. گاهی هم ممکن است که مربی همزمان با پالس دادن به بدن شما ، در کنار پالس از کش تی آر ایکس و… نیز برای ورزشکار استفاده کند که از این بابت هم مشکلی وجود ندارد و جای نگرانی نیست! مدت زمان تمرین با دستگاه ای ام اس تا ۲۵ ۲۰ دقیقه است که می توان ۲ جلسه در هفته با این دستگاه تمرین کرد. همه افراد ۱۶ سال به بالامی توانند از ای ام اس استفاده کنند .

هیچ جای نگرانی نیست چون برخی از افراد و ورزشکاران تصور می کنند که دستگاه تمرینی ای ام اس به بدن آنها جریان برق وارد می کند و منجر به آسیب یا بیماری در آنها می شود اما در اصل هرگز جریان برق وارد بدن نمی شود و در همه کشورهای توسعه یافته و پیشرفته دنیا توسط متخصصین و پزشکان این متد تمرینی تایید شده!

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!