لاغری موضعی با متد تمرینی ای ام اس EMS

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

لاغری موضعی با متد تمرینی ای ام اس EMS :

لاغری موضعی با متد تمرینی ای ام اس EMS

لاغری موضعی با متد تمرینی ای ام اس EMS- افراد ساعت های طولانی در باشگاه به انجام تمرینات ورزشی می پردازند، رژیم های سخت غذایی را متحمل می شوند اما متاسفانه در نهایت قسمت هایی از بدن آنها مثل پهلوها و زیرشکم قصد از بین رفتن ندارند و همچنان ظاهر نامتناسب را به استایل فرد می دهند و افراد را وادار می کنند که ساعت ها دراز و نشست بزنند و با انجام حرکات پهلو، خود را حسابی خسته کنند.

خوشبختانه موضوع لاغری موضعی با متد تمرینی ای ام اس EMS برای همیشه حل شده و افراد را به خواسته تمرینی خود رسانده و سلامتی و تناسب اندام را به ایشان هدیه داده و زحمت ساعتها ورزش و رژیم های سخت و کسب اطلاعات در مورد رسیدن به لاغری موضعی را از دوش طرفداران تناسب اندام برداشته آیا واقعا تمرینات و برنامه هایی در EMS وجود دارند که صرفا روی یک نقطه از بدن کار کنند و فقط همان نقطه را متناسب کرده و چربی های زائد آن نقطه را از بین ببرد؟

لاغری موضعی با متد تمرینی ای ام اس EMS

باید بگوییم که در ای ام اس EMS وجود دارد البته در تمرینات سنتی موضوع دیگری بیان میشد همچون:

می توان گفت که در اصل تمرین‌ها و ورزش های موضعی از این دست می‌توانند به تقویت عضلات دریک ناحیه خاص کمک کنند . وقتی ورزش می‌کنید و رژیم غذایی می‌گیرید، چربی از تمام بدن آب می‌شود و نه فقط از عضوی که مد نظر است و مورد تمرین قرار می گیرد.

لاغری موضعی با متد تمرینی ای ام اس EMS

برای مثال اگر ورزشکاری در تمام نواحی بدن غیر از عضلات سینه و ناحیه سینه ای تمرین داشته باشد، باز هم چربی‌های سینه و ناحیه سینه ای او نیز آب خواهد شد. تنها مشکلی که برای این فرد پیش می‌آید این است که به دلیل عدم تقویت عضلات اطراف سینه و سینه ، از فرم کمربند سینه ای و سینه های خود رضایت نخواهد داشت.

پس باید اعتراف کرد که متد تمرینی ای ام اس  EMS یک معجزه برای رسیدن به تناسب اندام است!!! و به ما کمک می کند تا از دست چربی های موضعی خلاص شویم!

مقاله EMS
مقاله EMS

 

چطور با ای ام اس  EMS لاغری موضعی رخ می دهد؟

نکته اول اصلاح سبک زندگی ضروری است که در مقاله هایی همچون تغذیه لاغری به طور کامل در مورد آن صحبت شده است که در مورد ساعات طلایی خواب، دوری از استرس های روزمره ، چگونگی صرف وعده های غذایی در آن اشاره شده همچنین نوشیدنی های الکلی نیز دشمن تناسب اندام هستند و باید کنارگذاشته شوند.

نکته دوم کیفیت مواد غذایی مصرفی است که باید حواسمان به کیفیت غذاهایی که مصرف می کنیم باشد و از هرماده خوراکی اعم از کربوهیدرات، چربی، پروتئین و ریزمغذی ها بهترین آن هارا مصرف کنیم و مواد غذایی مصنوعی را از زندگی حذف کنیم.

به فعالیت ورزشی و فعالیت های بدنی خود اهمیت بدهیم. امروزه شغل های کم تحرک اعم از پشت میز نشینی ورانندگی خیلی رواج پیدا کرده و همین موضوع باعث شده که افراد ناخواسته داشتن شکم و پهلو را تجربه کنند.

حتما به استودیوی ای ام اس مراجعه شود، در آنجا مربی به شما مشاوره داده سپس سایزگیری و وزن کشی انجام گرفته و تمرینات شما آغاز می گردد و تناسب اندام و سلامتی را تجربه خواهید کرد!

DR.BAHRAMI

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!