کاربردهای متد تمرینی EMS برای ورزشکاران این متد تمرینی

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
متد تمرینی EMS برای ورزشکاران
متد تمرینی EMS برای ورزشکاران

کاربردهای متد تمرینی EMS برای ورزشکاران این متد تمرینی

همانطور که می دانید عده ای از دانشمندان در اوایل قرن هجدهم میلادی به تاثیر اسپاسم و پالس های غیر ارادی و مازاد،  بر بدن ،به منظور  افزایش سطح سلامت و بالارفتن سرعت ریکاوری بدن پی بردند از جمله برای توانبخشی و تمرینات بازتوانی عضلانی و اسکلتی و همچنین به منظور درمان دردهای مفصلی و حرکتی نیز از پالس های غیر ارادی که توسط دستگاه های تولید پالس به وجود می آمد استفاده میشد. رفته رفته این دستگاه های تولید پالس، اصلاح شده و به کوچکترین ابعاد و بالاترین کارایی رسیدند تا اینکه  این دستگاه ها با عنوان دستگاه EMS  وارد عرصه ورزشی و تناسب اندام  نیز شدند و شرکت ها و کمپانی های متعددی دست به ساخت این دستگاه ها به همراه جلیقه تمرینی و Whole body   زدند  که تحولی شگرف را در دنیای ورزش به وجود آورد. دستگاه ems  پالس و انقباضی هم جنس انقباض عضلات بدن به وجود می آورد و به بدن منتقل می کند و  نیروی اسپاسم عضلانی تا ۴۰ درصد افزایش پیدا می کندو سوخت و ساز و تحریکات عضلانی بالارفته و منجر به کالری سوزی بیشتر در مدت زمان کمتر می شود.دستگاه های ems موجود در بازار به دو صورت سیم دار و بی سیم( wireless) طراحی شده اندکه توسط مربی هدایت و کنترل می شوند که این دستگاه و متد تمرینی در دنیای فیتنس یک معجزه و کشف بزرگ محسوب می شود.

موقع پوشیدن جلیقه ems  حس انقباض به وجود می آید و به هیچ وجه دردناک نیست و مهم این است که ریتم تنفس خود را با پالس های دستگاه تنظیم کنید و مربی شما می تواند در تنظیم ریتم تنفس به شما راهنمایی و کمک کند که البته پیشنهاد می شود که حتما زیر نظر مربی متخصص فعالیت ورزشی انجام شود هرچند در واقع یافتن مربی تحصیل کرده و باتجربه به مراتب سخت تر  از پیدا کردن یک باشگاه ورزشی خوب است .

متدتمرینی EMS  دارای کاربردهای زیادی است از جمله در بحث لاغری و کاهش وزن و همچنین کاهش سایز می توان از مزایای ای ام اس ترینینگ بهره مند شد و حتی کسانی که بدنشان  به رژیم و ورزش های روزمره خیلی سخت پاسخ می داد و لاغر نمی شدند با ای ام اس توانسته اند به آرزوی تناسب اندام در خود دست پیدا کنند.

خیلی از افرادی که آسیب دیده اند و در استراحت و نداشتن فعالیت بدنی به سر می برند و نمی توانند ورزش کنند حتما نگران افزایش وزن خود هستند که می توان با متد EMS TRAINING  به ایشان کمک کرد تا در کنار ریکاوری کامل بدن، دچار افزایش سایز و وزن نشوند.

افرادی که دارای آسیب های نخاعی هستند و خطر تحلیل عضلانی در عضو فلج و درنهایت ازبین رفتن عضو مربوطه، آنهارا تهدید می کند می توان از ای ام اس برای این افراد استفاده کرد که تحلیل عضلانی را نزدیک به صفر می کند!

ورزشکاران حرفه ای برای تکمیل برنامه تمرینی خود از متد EMS TRAINING  به عنوان یک مکمل ورزشی بی نقص و عالی در کنار تمرینات تخصصی رشته ورزشی خود بهره می برند.

برای کمک به سالمندان و افراد کم توان جسمی برای جلوگیری و کاهش  سرعت روند تحلیل رفتگی بدن ایشان  بخاطر افزایش سن و سال،  می توانیم از متد ای ام اس  بهره مند شوید و برایشان استفاده کنیم.

می توان از ای ام اس برای بازتوانی و بالابردن سرعت درمان و ریاوری ورزشکاران حرفه ای نمیز استفاده کرد تا ورزشکار سریعتر به میدان مسابقه و تمرین بازگردد.

یادمان باشد که اگر زیرنظر متخصص و تحصیل کرده رشته تربیت بدنی ورزش نکنیم بجای آنکه ورزش به ما کمک کند که بهتر و سالم تر زندگی کنیم نتیجه عکس خواهد داشت.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

یک دیدگاه دربارهٔ «کاربردهای متد تمرینی EMS برای ورزشکاران این متد تمرینی»

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!