آموزش EMS ای ام اس چه کاربران می گویند

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

آموزش EMS ای ام اس چه کاربران می گویند

سوال های متداول درباره آموزش ورزشی

من براي جشن عروسي ام سه ماه فرصت داشتم تا اندام خودم را متناسب كنم و اين اتفاقي است كه با الكترودهاي برقي رخ داد.

من هميشه كارهايم را در دقيايق اخر تمام ميكنم. من سه سال گذشته ام را با همسر اينده ام گذراندم و باهم كمي بيشتر از حد راحت بوديم با يك ديگر.

من به خودم قول داده بودم از زماني كه پوند( همسرم) كارش را شروع كرد من هم يك رژيم غذاي را از دوشنبه ان هفته شروع كنم.

چند سال در باشگاهاي مختلف ثبت نام  كردم و برنامه هاي غذاي زيادي گرفتم اما هيچ يك از انها را استفاده نكردم

دوازده هفته پيش ديگر تسليم شده بودام و تصميم گرفتم از ان زمان تا زماني كه باقي مانده را با رژيم هاي غذاي سخت و تمرينات سخت تري انجام دهم تا بتوانم اندامي متناسبي داشتم باشم و با ان احساس راحتي كنم

اين ماجرا مربوط به كاهش وزن نبود بلكه در مورد شادي و سلامت بود. من ميخواستم در زمان ماه عسل با اعتماد به نفس پايين عكسهايم را با بيكيني در اينستاگرم پست كنم.

همچنين ميخواستم اين تغيير سبك زندگي من باشد. من ميدانم كه رژيم هاي غذاي به من كمكي نمي كنند زيرا من همه ي ان ها را امتحان كردم و ميدانستم كه به كمك نياز دارم در نتيجه به يك استوديو تناسب اندام رفتم و با يك متخصص تغذيه نيز در انجا صحبت كردم.

استوديوي كه من در ان براي شروع ثبت نام كردم نامش بادي نكست (Body Next) بود كه در مركز شهر بود انها ورزشگاهاي معمولي نيستند، انها با استفاده از تحريك عضلاني الكتريسته استفاده ميكنند. اساسا شما در طول تمرين يك كت و شلوار مي پوشيد كه با در ان پالس هاي الكترونيكي وجود دارد كه انها را به عضلات بدن ميفرستد تا عضلات بدن را به حركت در بياورند و اين پالس هاي الكتريكي كار را براي عضلات سخت ميكند.با توجه به دستگاه چربي سوز و عضله ساز اي ام اس شما فقط در طول هفته يك بار به مدت ٢٠ دقيقه نياز داريد در يكي از استوديو هاي اي ام اس تمرين كنيد. اين ادعاي كه اكنون ميتوانم براي ان تضمين كنم.

آموزش EMS ای ام اس چه کاربران می گویند

سوال های متداول درباره آموزش ورزشی

برنامه غذاي من به تارا هامت (Tara Hammet) تبديل شد، اندام و سبك زندگي در سوانسي.
بخشي از برنامه زندگي من به Tarasformation تبديل شده بود كه شامل مي شد از يك بخشي كه از يك گروه پشتيباني فيس بوكي بود و در ان تمرينات و دستور العمل ها بود.

بنابراين من به خودم يك چالش دادم كه تا قبل از عروسي بتوانم تا انجاي كه ممكن است لاغر شوم اما براي نشان دادن تغيرات اندامم نياز بود كه از اندامم چند عكسي بگيرم. ماجراي من شروع شد، در وسط سوانسي ايستاده بودم در يك شورت و نيم تنه ورزشي، واقعا ترسناك بود اما ديدن عكساها و شنيدن امار تغيرات به من انگيزه ميداد.

من ٢٧ ساله هستم و اين بزرگترين تغيير در زندگي من بود من كمتر از ٧٠ كيلوگرم وزن داشتم اما توانستم ان را به ٧٤ كيلوگرم برسانم.

در بادي نكست Body Next انها بيش از اندازه گيري شما با اندازه گيري نوار و نيز به وزن فيزكي شما را كنترل ميكنند انها به شما تجزيه و تحليل بدن كامل بدن را مي دهند كه شامل اين ميشود كه شما چقدر از بدن شما چربي دارد و چقدر ان را كاهش ميتوان داد.

البته هركسي نياز به چربي در بدن خود دارد اما من در بدن خود (۳,۷۵st ) چربي داشتم اما بدترين امار از همه سن متابوليك من بود به طور خلاصه به اين معناست كه بدن شما چقدر زمان احتياج دارد تا مواد غذاي را هضم و پردازش كند- از من ٣٧ ساله بود يعني ده سال از سن واقعي ام بزرگتر بود. من با خودم چيكار بايد ميكردم.

اين فقط نشان ميدهد، شما لازم نيست كه به طور مرتب چاق شويد تا بدن خود را از طريق زمان لاغر كنيد.من ميخواستم كه به سن ٢٠ سالگيم برگردم و ان زمان عروسي كنم.

در هر بار كه به يكي از استوديوهاي Body Next رفتم تلاش كردم تا تمرينات هوازي را نيز انجام دهم من به يك باشگاه ورزشي پيوستم و در زمان ناهارم تمام وقت را مي دويدم. من براي خودم چالش ديگري نيز تعيين كرده بودم كه در طول ١٢ هفته بتوانم ٥ كيلومتر را ديك روز طي كنم . من يكه دونده نبودم بنابراين اين چالش سختي براي من بود.

براي اينكه متوجه بشوم در ابتدا دچار ترديد شدم اين يك انرژي منفي بود به همين علت انقدر تلاش كردم كه دست به دست هم دهم و فشار را بر خودم تحميل كنم.
من خيلي كار ميكردم و همچنين تلاش براي سازماندهي كردن عروسي. من ميدانستم كه در اين مدت ١٢ هفته خيلي هاي ديگر نيز جشن ميگيرند يكي از انها تولدم بود و ديگري دو مهماني خانوادگي.

بيرون از همه چيز، بادي نكست Body Next ساده تزين بخش در تغيير سبك زندگي من بود، اگر چه تمرينات سخت بود.
زيباي بادي نكست Body Next اين است كه كه شما ان چيزي را كه پوشيده ايد نشان مي دهد، انها تمام كيت ها را به شما ارائه ميدهند.

از لحاظ غذا هفته اول سم زدايي بود بدون لبنيات، گوشت قرمز شكر كربوهيدرات هيچ چيز فراوري شده و فقط مقدار زيادي ميوه حات و سبزيجات تازه و بدون هيچ مشكلي بود. اين يك شوك به سيستم بدني ام بود كه به شدت به ان نياز داشتم.

آموزش EMS ای ام اس چه کاربران می گویند

بعد از هفته اوليه من متوجه كاهش اوليه نفخ شدم و غذا ها به مرور زمان به رژيم من معرفي شدند، از لبنيات و كربوهيدرات ها شروع شدند. من از چند روز پيش فقط نهار و صبحانه ميخوردم ولي شام درست نميكردم. برنامه من فقط كربوهيدرات بود كه اگر ان روز من كار كرده بودم و به نظر ميرسيد كه من كار كرده ام.

در طول سه ماه، احتمالا در شيش هفته اول بيشترين وزن را از دست دادم و احساس ميكردم كه پيشرفتي داشته ام.
با اين حال مقياس ها ممكن است تغييري نكند اما اندازه گيري هاي بدن هروز تغيير ميكرد و بهتر ميشد.

بعد از ١٢ هفته سخت و ان نتايج به دست امده ام.
وزنم را كاهش دادم، اما سوال اصلي من اين بود كه ايا من توانستم با عصر متابوليكم برگردم. در حال حاضر با سن ٢٩ سالگي متابوليك وزن دارم.

اين فقط يك رژيم غذاي نيست كه من براي عروسي ام انجام دادم، در حقيقت اين يك تغيير در شيوي سبك زندگي من بود. من اكنون از همه چيز در بدنم اگاه هستم. شكر در همه چيز وجود دارد.من به گذشته نگاه ميكنم و نميتوانم باور كنم كه من چه چيزي را خورده ام.

من فقط ميخواستم اطمينان حاصل كنم كه قبل و بعد همگي از هر نظر ممكن بود جدا از تناسب اندامم موهايم و پوستم نيز بهتر شدن.
اين همان چيزي است كه بعد از ١٢ هفته از خوردن و ورزش سالم ديده مي شود.

آموزش EMS ای ام اس چه کاربران می گویند

لباس عروسيم را زماني كه خريدم اندازه ان ١٤ بود اما هفته گذشته وقتي ان را پوشيدم فهميدم كه چقدر برايم گشاد شده است و از هر طرف ان ١.٥ اينچ كوتاه كردم. من احساس ميكنم كه انرژي من خيلي بيشتر از قبل شده است و الان لباس هاي ميتوانم بپوشم كه از سه سال پيش نميتوانستم.

اين فقط اغاز است، من هنوز ميخواهم شكمم و بازوهايم را لاغر كنم و اين احساس خوب را ادامه دهم، هدف بعدي من اجراي تمرينات بيشتر است. من موفق شدم تا بتوانم ٥ كيلو متر را بدوم و اكنون ميخواهم تلاش كنم تا بتوانم ١٠ كيلومتر را بدوم.

مگان قبل از تحولش

آموزش EMS ای ام اس چه کاربران می گویند
آموزش EMS ای ام اس چه کاربران می گویند

مگان پس از تحول او

EMS Training Iran چربی سوز
EMS Training Iran چربی سوز

از دست دادن مجموع

سوال های متداول درباره آموزش ورزشی

شروع – پایان – از دست دادن

قفسه سینه

۹۴ سانتی متر – ۹۱ سانتی متر – ۳ سانتی متر

اسلحه

۳۵ سانتی متر – ۳۱ سانتی متر – ۴ سانتیمتر

دور کمر

۸۲ سانتی متر – ۷۷ سانتی متر – ۵ سانتیمتر

شکم پایین

۹۴ سانتی متر – ۸۷ سانتی متر -۷ سانتی متر

بوم

۱۰۰ سانتی متر – ۹۷ سانتی متر – ۳ سانتی متر

ران

۶۳ سانتی متر – ۵۸ سانتی متر – ۵ سانتیمتر

مجموعا از دست دادی

۳۶ سانتیمتر

کاهش وزن کل

۷۴ کیلوگرم تا ۶۹ کیلوگرم

سن متابولیک

۳۷ تا ۲۹ – ۸ سال

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!