آموزش EMS-مصاحبه با خانم دکتر بهرامی

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

آموزش EMS-مصاحبه با خانم دکتر بهرامی

پزشکان تمرینات ای ام اس EMS

دلیل تاکید پزشکان به تمرینات ای ام اس در کنار درمان چیست؟

آموزش EMS-پزشکانی همچون متخصصین کایروپراکتیک، متخصصین طب ورزشی، متخصصین قلب دقیقا به این موضوع آگاه هستند که تقویت عمقی عضلات بدن چه تاثیرات مثبتی بر بدن دارد و به چه میزان موجب تسریع روند درمان می شود و به همین منظور حتما به بیماران تاکید می کنند که متد تمرینی EMS بهره مند شوند.

رژیم غذایی و برنامه ورزشی

در کنار EMS از چه رژیم غذایی و برنامه ورزشی می توان بهره مند شد؟

اگر پزشک برای شما رژیم غذایی و یا برنامه ورزشی خاصی مد نظر قرار نداده باشد، شما در کنار تمرین با ای ام اس به به هیچگونه تمرین ورزشی و رژیم غذایی نیاز ندارید. چون ای ام اس با هیچ ورزش و رژیم غذایی تداخل ندارد.

آموزش EMS
آموزش EMS

میزان و درصد پالس EMS برای هر شخص باید چند ولت باشد؟

میزان ولتاژ پالس های دستگاه ای ام اس برای افراد مختلف، متفاوت است و با تشخیص متخصص و مربی شما تعیین می شود که چه میزان پالس و ولتاژ برای بدن شما ضروری و لازم است.

EMS به جای آب از چای یا آبمیوه نوشیده شود

 آیا می توان بعد از اتمام تمرین با EMS به جای آب از چای یا آبمیوه نوشیده شود؟

بهترین نوشیدنی بعد از ورزش مخصوصا ای ام اس، آب است اما اگر در دسترس نبود از هر نوشیدنی که مصرف شود بلامانع است.

مارک و برندهای دستگاه ورزشی EMS

 تفاوت مارک و برندهای دستگاه ورزشی EMS در چیست؟

اولین تفاوت عمده ی برندهای ای ام اس در کیفیت و نوع پالس های خروجی از دستگاه ای ام اس به بدن است. دومین تفاوت آن در کیفیت جلیقه ها و اکسسوری دستگاه های ورزشی ای ام اس است که هرچه جلیقه ها سبکتر و با دوخت قوی تری انجام شده باشند روی کیفیت و تاثیر پالس ها بر بدن اثر می گذارد.

بهترین برندهای دستگاه EMS
بهترین برندهای دستگاه EMS

آموزش EMS- بهترین برندهای دستگاه EMS ساخت کدام کشور است؟

صددرصد و مطمئنا کشور آلمان در صدر تولید دستگاه های ای ام اس از نظر کیفیت ساخت، کیفیت پالس و تاثیر تمرینات ای ام اس بر بدن بدون عوارض جانبی قرار دارد. البته کشورهایی نظیر چین، مجارستان، اسپانیا و ایران نیز دستگاه ای ام اس تولید کرده اند که هنوز از نظر کیفیت به اندازه آلمان نمی باشند.

آموزش EMS
آموزش EMS

 با مشکلاتی همچون بروز آلودگی شدید هوا، جلسات تمرین با EMS چگونه باید باشد؟

مثل همه تمرینات ورزشی دیگر که در زمان آلودگی هوا ممنوع است، جلسات تمرین ای ام اس نیز در زمان آلودگی هوا حتما باید کنسل شود.

 

 نظرشما در مورد دستگاه های EMS چندکاربره چیست؟

در این دستگاه ها اصل تفاوت فردی و احترام به مشتری از نظر برگزاری جلسات ورزشی سلامت محور رعایت نمی شود. چون مگر می شود یک برنامه تمرینی برای ۳ یا ۴ نفر با ویژگی های مختلف بدنی و اهداف مختلف تمرینی فعال شود؟!!!!!!
در دستگاه های چندکاربره هیچ هدفی بجز پول و صرفا کسب درآمد وجود ندارد.

سیم دار یا وایرلس EMS

آموزش EMS- برای خریداران EMS کدام دستگاه را پیشنهاد می کنید؟ سیم دار یا وایرلس؟

جدای از مطالب فنی و مهندسی دستگاه های ای ام اس که تاکید بیشتری بر روی کیفیت دستگاه های سیم دار و تک نفره نسبت به وایرلس و بدون سیم دارند. مشتریان و ورزشکاران استفاده کننده از ای ام اس نیز رضایت بیشتری را نسبت به استفاده از دستگاه های سیم دار اعلام کرده اند. همچنین تمام افراد متخصص و تحصیل کرده و پزشکان نیز دستگاه سیم دار خریداری می کنند چون به تاثیر عالی آن ایمان دارند.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!