EMS زندگی من را تغییر داده است

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
EMS Training Iran تناسب اندام کاهش وزن با چربی سوزی ورزشی
EMS Training Iran تناسب اندام کاهش وزن با چربی سوزی ورزشی

EMS زندگی من را تغییر داده است

EMS زندگی من را تغییر داده است اين است داستان زندگي من …

 نام من ليزا اهل المان از بچگي كودكي تپل بودم و هر چقدر به سن ام بالا تر مي رفت وزن ام هم بيشتر مي شد. اطرافيانم من رو به دليل وزن زيادم مورد تمسخر قرار ميگرفتند و اين موضوع من رو ناراحت ميكرد و باعث ميشد كه بيشتر پُر خوري كنم و به مرور زمان فردي دپرس شده بودم كه ديگر هيچ انگيزه ي براي كاهش وزن خود نداشت.

تا اينكه دوسال پيش به صورت اتفاقي مطلبي در روزنامه در مورد دستگاه چربي سوز و عضله ساز اي ام اس EMS توجه من را به خود جلب كرد و تا اينكه تصميم گرفتم به يكي از استوديو هاي اي ام اس EMS بروم و از كساني كه تجربه استفاده از اي ام اس EMS را دارند سوالات خود را بپرسم، بعد از اينكه تحقيقات خود را تكميل كردم به اين نتيجه رسيدم كه در يك جلسه ي اي ام اس EMS به صورت امتحاني شركت كنم كه با روند اين دستگاه بيشتر اشنا شوم.

قبل و بعد از تمرينات اي ام اس EMS :
ليزا از طريق تمرينات اي ام اس ۵۰ كيلوگرم وزن خود را كاهش داده است!

بعد از تمرينات اي ام اس EMS زندگي من در خود تغييرات بزرگي داشت…
من روز اولي را به ياد مي اورم كه براي تمرينات اي ام اس EMS رفته بودم و بزرگ ترين جليقه اي ام اس را به من پوشاندن و برايم تنگ بود و من ان روز از داشتن همچين هيكلي خجالت كشيدم.

بعد از تست كردن تمرينات اي ام اس بلافاصله در يكي از استوديو هاي اي ام اس بيست اند بيوتي(EMS Beast&Beauty ) قرار داد ده جلسه ي ثبت نام كردم و با مشاوره و همراهي مربيان و يك برنامه غذاي مناسب دوره تمرينات خود رو شروع كردم.

اكنون زندگي من به طور كامل تغيير كرده.

من در طول دو سال بيشتر از ۵۰ كيلو گرم وزن خود را كاهش دادم و ۵۰ درصد از چربي بدنم را كاهش دادم و ديگر احتياجي به خوردن قرص مسكن براي تسكين درد ندارم.
در حال حاضر چهار بار در ماه تمرينتات اي ام اس EMS را انجام مي دهم و من اين نتيجه را مديون به مربي خود اقاي فابيو مليس و تكنيك پيشرفته دستگاه چربي سوز و عضله ساز اي ام اس EMS هستم.

توضيحات در رابطه با عكس :
عكس سمت چپ دو هفته قبل از اولين تمرينات ليزا با دستگاه اي ام اس (۲۰۱۶/۱۲)
عكس سمت راست يك ماه پيش ليزا (۲۰۱۸/۱)

ما همت و پشتكار ليزا را تقدير مي داريم و براي اينده و سلامتي ليزا بهترين ها را ارزو ميكنيم.

تمرينات EMS Training Iran

EMS زندگی من را تغییر داده است EMS Training Iran

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!