ورزش با دستگاه ای ام اس

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

ورزش با دستگاه ای ام اس

ورزش با دستگاه ای ام اس
ورزش با دستگاه ای ام اس

ورزش با دستگاه ای ام اس-ادريس در مدت چهار ماه در يكي از استوديو هاي اي ام اس شروع به تمرين كرد و اكنون ميخواهد موفقيت هاي خود را در اين مدت چهار ماه با شما به اشتراك بگذارد و بگويد كه بك تمرين بيست دقيقه اي در هفته چگونه تاثير بر روي بدن ميگذارد.
مربي خصوصي او با او اين مصاحبه را انجام داده و ميخواهد بگويد كه هيچ وقت دير نيست برا شروع كردن تمرينات ورزشي اي ام اس.

چه چيزي باعث شد كه شما به تمرينات ورزشي ما روي بياوريد؟

به علت يك بيماري ارثي در اين مدت ده سال كم كم تواناي هاي خود را از دست دادم و روز به روز بدتر ميشدم تا اينكه سال گذشته براي راه رفتن نياز به عصا داشتم يا اينكه از رولاتور بايد استفاده ميكردم اينها براي من خيلي درد اور بود، تا اينكه يك روز از از تمرينات و تاثيرات اي ام اس با خبر شدم و دكترم به من توصيه كرد كه در يكي از استوديو هاي اي ام اس ثبت نام كنم و با يك مربي شخصي با تجربه شروع به ورزش اي ام اس كنم.

چه زماني شما با اطلاع شديد كه ورزش اي ام اس براي شما مناسب و مفيد است؟

من از اواسط ماه سپتامبر شروع به ورزش اي ام اس كردم و بعد از چهارمين جلسه تمرين اي ام اس وقي از استوديو بيرون رفتم اين احساس را كردم كه ديگر نيازي به عصاي دستي ندارم و اين يك حس خوب غير قابل توصيف بود!. بعد از ده هفته تمرين اكنون ميتوانم بدون نياز به هيچ عصاي فاصله ي ٤٠٠ متري را راه بروم، و حتي ميتوان بدونه نياز به عصاي دستي به خريد بروم . من اكنون با اين نتايج اي ام اس بسيار راضي هستم و حسي متفاوت تر از هميشه دارم.

ايا ورزش اي ام اس در وزن بدن شما هم تاثيراتي داشته؟

بله دو كيلو گرم كاهش وزن داشته ام بدون اينكه رژيم غذاي داشته باشم چرا چونكه من اصولا غذا هم زياد نميخورم. من چهار فرزند دارم و هميشه در كارهاي فيزيكي بهشان زياد كمك ميكردم و اينطور بگويم كه هميشه به صورت ايستاده بودم تا اينكه بيماري ام شروع شد و روز به روز من را ضعيف تر كرد تا اينكه تمرينات اي ام اس دوباره به من كمك كرد كه بتوانم با پاهايم راه بروم.

در تمرينات اي ام اس چه چيزي را بيشتر دوست داريد و توجه شما را جلب ميكند؟

اينكه در تمرينات اي ام اس بك مربي شما را همراهي ميكند و اينكه وقتي شما تمرين را اشتباه انجام دهيد سريع به شما روش صحيح ان را توضيح مي دهد تا اينكه زودتر به هدفت برسي.

ايا شما هم دوباره ميخواهيد فعاليت داشته باشيد و زندگي خود را تغيير دهيد؟ پس با اي ام اس شروع به تمرين كنيد و تجربه خود را با ما در ميان بگذاريد هيچ وقت دير نيست براي شروع تمرينات اي ام اس در هر سني كه هستيد اي ام اس براي هر سني تمرينات ورزشي منحصر به فردي دارد.
ما اينجايم كه شما را به هدفتان برسانيم و رضايت شما خشنودي ماست.

ورزش با دستگاه ای ام اس

  • درگیری بسیار پایین مفاصل در مقایسه با سایر ورزش ها
  • از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی
  • درمان آسیب دیدگی و کاهش درد
  • ۲۰ دقیقه تمرین معادل ۳ جلسه تمرین بدنسازی
  • تقویت و افزایش حجم عضلات
  • از بین رفتن چربی زائد اندامها با بهبود متابولیسم بدن
  • زیبا سازی و فرم دهی به بدن
  • كاهش وزن چربي سوز و عضله با ساز ای ام اس

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!