كريستين، رالف و لينا =رضایت ۳۰۰٪ با آموزش EMS

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
اي ام اس
اي ام اس
EMS Training Iran
تحریک الکتریکی عضلات

كريستين، رالف و لينا درباره ي تجربيات خود را با دستگاه ورزشي چربي سوز و عضله ساز اي ام اس(EMS) را به اشتراك با ما ميگذارند. هر سه نفر عضو يكي از استوديو ها اي ام اس بودند.بيشترين قدرت و پايداري بعد از عمل جراحي زانو

كريستين در مورد تجربیاتش با دستگاه EMS Miha Bodytec

كريستين قبل از شروع تمرينات اي ام اس در زانو ي خود از محدوديت هاي حركتي و پايداري كمتري برخوردار بود.بعد از اخرين عمل جراحي كه در سال ۲۰۱۶ انجام داد، كه در اين عمل او بخشي از منيسك (Meniscus) زانوي خود را برداشت، و يك زندگي بدون درد ديگر براي او امكان پذير نبود بعد از اين عمل تا اينكه توسط يكي از اعضاي تيم تمرينات اي ام اس EMS به او برنامه ي اموزشي به صورت جداگانه براي تمرينات اي ام اس ارائه شد.

نتيجه:
بعد از چها تا شيش هفته او احساس بهبودي مي كرد و پس از هشت هفته كاملا از درد ازاد شده بود.
پايداري در مفصل زانو + قدرت بيشتر

تحریک الکتریکی عضلات
تحریک الکتریکی عضلات EMS Training Iran

چربي كمتر – ماهيچه هاي بيشتر :

آموزش EMS چربي سوز اي ام اس- رالف از ابتداي سال ۲۰۱۵ در يكي از استوديو هاي اي ام اس EMS تمريناتي كرده بود و او از تاثيرات تمرينات دستگاه ورزشي و چربي سوز اي ام اس EMS بسيار هيجان زده و شگفت زده بود. هدف اصلي رالف از دست دادن وزن اضافه اش بود و ميخواست در كمترين زمان انجام شود.
و اين اتفاق افتاد با ۲۰ دقيقه تمرين در هفته با تمرينات اي ام اس و برنامه ي غذاي مناسب كه توسط تيم اي ام اس به او داده شده بود

نتايج:

١-  تقريبا ۷% چربي بدن كمتر
٢- حدود ۱۵ كيلو وزن كمتر
٣- عضلات بيشتر
٤-درد كمر كمتر

همچنين رالف به منظور بهبود استقامت بيشتر يك بار در هفته Cardio EMS را انجام مي دهد.

آموزش EMS چربي سوز اي ام اس

لينا در مورد تجربیاتش با دستگاه EMS Beast&Beauty

ورزش چربی سوز تحریک الکتریکی عضلات
ورزش چربی سوز تحریک الکتریکی عضلات

صرفه جوي در زمان براي من بسيار مهم است چونكه من هميشه وقتم پر است و فكر ميكنم  دستگاه چربي سوز و عضله ساز  اي ام اس  Beast&Beauty براي من   يك دستگاه ايدال است زيرا توسط ان در كمترين زمان ميتوانم به ارزو هاي خود برسم و اين واقعا احساس خوبيست. از انجاي كه من تنها يك بار در هفته تمرينات اي ام اس را انجام ميدهم، به طور واضح تاثيرات ان را احساس ميكنم. پوستم سفت تر شده و استقامت بدني بيشتر دارم و تمامي گرفتگي هاي بدنم بطور كامل برطرف شده وحتي بعد از تمرينات احساس شادابي و پر انرژي بودن ميكنم.

تايج:

١-  تقريبا ۹% چربي بدن كمتر
٢- حدود ۱۳ كيلو وزن كمتر
٣- عضلات بيشتر
٤-گرفتگي هاي بدن برطرف شده

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!