تمرینات EMS ای ام اس چگونه به کاهش وزن کمک مي‌کنند

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

تمرینات EMS ای ام اس چگونه به کاهش وزن کمک مي‌کنند

تمرینات EMS ای ام اس
تمرینات EMS ای ام اس

خداحافظ کیلوهای اضافی: تمرینات EMS چگونه به کاهش وزن کمک مي‌کنند

نسبت افراد چاق در جمعیت جهانی به‌سرعت روبه افزایش است. بنا بر یک مطالعه تازه در این زمینه، در صد افراد چاق در بیش از ۷۰ کشور بین سال‌های ۱۹۸۰ و ۲۰۱۵ دو برابر شده است. پژوهشگران مؤسسه ارزیابی و سنجش سلامت در سیاتل دریافتند که پیش از ۲ میلیارد نفر در سرتاسر جهان اضافه‌وزن داشته و یا چاق هستند و پیامدهای دیررس و گسترده بر سلامت وجود خواهد داشت. حتی چند کیلو هم می‌تواند بیماری‌های خطرناکی را باعث گردد. یکی از کارهایی که می‌توان برای جلوگیری از این شرایط انجام داد تمرین‌های EMS است که روشی مؤثر برای کاهش وزن است!

با تمرین‌های EMS با کیلوهای اضافی خود مبارزه کنید

تمرین EMS تأمینی برای کل بدن است و تمام گروه‌های ماهیچه بزرگ بدن را تقویت می‌کند – همچنين ماهیچه‌هایی کوچک‌تر و با ضخامت بیشتر را که با روش‌های تمرینی استقامتی کنونی به‌درستی حاصل نمی‌شود. این ماهیچه سازی مؤثر نرخ متابولیک اساسی و مصرف کالری توسط بدن را افزایش می‌دهد. علاوه‌براین، هر جا که ماهیچه وجود داشته باشد، بافت چربی نمی‌تواند به‌راحتی قرار بگیرد.

تمرین کردن با EMS اثرات تحریک‌آمیزی در متابولیسم ما دارد که در طول و پس از تمرین بیشتر از حالت معمول است. این تمرین در حالت ترکیبی با تغذیه متعادل راهکاری ایدئال برای کسانی است که می‌خواهند وزن کم کنند!

پوستی ضخیم‌تر با EMS

تمرینات EMS ای ام اس
تمرینات EMS ای ام اس

با حذف بافت چربی، پوست ضخیم‌تر شده و تمرین EMS نیز سلولیت آزاردهنده بدن را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تمرین EMS گردش خون را بهتر کرده که می‌تواند تأمین مواد غذایی و اکسیژن برای پوست را بهبود بخشد. اثرات نرم‌کنندگی داشته و باعث می‌شود پوست جوان‌تر به نظر برسد.

 تمرینات EMS ای ام اس

هانس یورگن (۸۱): کمر و پشتی قوی به لطف تمرین EMS

تمرینات EMS ای ام اس
تمرینات EMS ای ام اس

هانس یورگن برگ ۸۱ سال سن دارد و همیشه با درد کمر دست‌وپنجه نرم کند. پس از تمرین کردن با شبیه‌ساز ماهیچه الکتریکی به مدت یک سال، اکنون احساس یک مرد جوان را دارد!

هانس یورگن هنگامی‌که در ژانویه ۲۰۰۶ شروع به تمرینات EMS کرد، دو بار سکته مغزی، چندین مورد جابه‌جایی دیسک کمر و پشت‌درد را به مدت ۳۰ سال تجربه کرده بود. او به توصیه پسرخوانده‌اش در سن ۸۰ سالگی شروع به تمرینات EMS کرد.

در آن زمان نفس کشیدنش سخت شده بود، مشکلات عدم تعادل ایستایی داشت و فاقد بنیه بدنی بود. هرروز صبح با درد پشت دست‌وپنجه نرم می‌کرد، به‌طوری‌که مجبور بود هنگام مسواک زدن به‌صورت خمیده بایستد. از آن زمان به بعد هفته‌ای یک‌بار با EMS تمرین می‌کنند. دقیقاً ۶۴ دوره آموزشی EMS را استفاده کرده‌ که می‌گوید باعث تغییر زندگی‌اش شده است.

تمرینات EMS ای ام اس

نتیجه هانس یورگن

تمرین EMS باعث شده خیلی زود احساس بهتری داشته باشم. پشت من پس از مدت سه ماه تمرین وضعیت بسیار بهتری دارد. درد کمتری دارم، عجب دارویی! کل بنیه من بهتر شده است، بنابراین بدون مشکل مي‌توانم تا سه پله بپرم و قادر به پرت کردن نحوه خواندن در آسمان هستند. این کار را دوست دارد! خیلی زود می‌خواهند مجدداً گلف بازی کنم. چندین سال است که نمی‌توانم این کار انجام دهم، اما مطمئن هستم که می‌توانم در شرایط کنونی بدون درد این کار را انجام دهم!

اما این ‌همه ماجرا نیست! استفان لام، مربی هانس یورگن به ما می‌گوید:

هانس یورگن برگ پیرترین عضو ما است و بهترین گواه بر این است که تمرین EMS بسیار کارآمد و تطبیق‌پذیر است. در طول اولین دوره‌های تمرینی او باید از او حمایت می‌کردم و می‌ترسیدم که هرلحظه ممکن بود بیفتد. امروز می‌تواند تمرینات خود را بدون کمک انجام دهد و در فرم بالایی قرار دارد. او تصمیم گرفته ۲۰ حرکت پرس انجام دهد و نه‌تنها ۱۰Kg در هرسال وزن کم می‌کند، بلکه ۱۰cm از دور کمر او نیز کمتر می‌شود.

 

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!