ای ام اس ورزش سلامت محور

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
ای ام اس ورزش سلامت محور
ای ام اس ورزش سلامت محور

قبل از اینکه بگوییم چرا متد تمرینی ای ام اس در گروه ورزش های سلامت محور قرار دارد ابتدا باید ویژگی های ورزش سلامت محور را بررسی کنیم.

در ورزش سلامت محور قصد ورزشکار شرکت در مسابقات ورزشی، کسب درآمد از ورزش و رکورد زنی نیست بلکه برای افزایش سطح سلامتی از نظر روحی و جسمی ، بالارفتن سطح روحیه و افزایش حال خوب ، فرد دست به انجام فعالیت بدنی و فعالیت ورزشی می زند.

همه افراد جامعه در هر سن و و جنسیتی باید تمرینات ورزشی سلامت محور را داشته باشند.

جوامعی که به ورزش سلامت محور اهمیت می دهند در نهایت ورزشکاران بیشتر و بهتری را نیز در رده ورزش حرفه ای و قهرمانی خواهند داشت اما جوامعی که تمرکز بر روی صرفا ورزش قهرمانی دارند نه تنها در زمینه قهرمانی به موفقیت نخواهند رسید بلکه جامعه ای افسرده و مریضرا نیز به بار مینشانند.

ای ام اس ورزش سلامت محور
ای ام اس ورزش سلامت محور

در ورزش سلامت محور تناسب اندام، حال خوب جسمی، حال خوب روحی، اصلاح الگوی حرکتی، اصلاح ناهنجاری های فیزیکی مد نظر است.

هدف از ورزش سلامت محور طول عمر بالا هراه با سلامتی کامل جسم و روان است.

در ورزش سلامت محور ارتباط بین شاگرد و مربی دوستانه است و جلسات تمرین به صورت شاد و دوستانه برگزار می شود.

با توجه به ویژگی های مذکور که در مورد ورزش سلامت محور گفته شد جلسات تمرینی متد تمرینی ای ام اس نیز دوستانه برگزار می شود و در طی جلسات خصوصی که برگزار می شود رابطه ای خوب و دوستانه بین شاگرد و مربی پدید می آید.

در متد تمرینی ای ام اس قصد ورزشکار صرفا رکورد زنی و یا قهرمانی نیست هرچند برای ورزشکاران حرفه ای و قهرمانی نیز این متد تمرینی برنامه های تمرینی خاص خود را دارد و مناسب است اما از سن ۱۶ سال به بالا همه افراد جامعه چه ورزشکار حرفه ای ، چه ورزشکار آماتور و چه کهنسالان می توانند از این متد تمرینی بهره مند گردند.

در متد تمرینی ای ام اس اصلاح الگوی حرکتی و اصلاح ناهنجاری های فیزیکی نیز وجود دارد که فرد در طی جلسات تمرینی در حین دریافت پالس بدان دست پیدا می کند.

در متد تمرینی ای ام اس بخاطر انقباض های تمرینی موجب ترشح سروتونین و ملاتونین شده که موجب کاهش استرس و داشتن خواب راحت می شود.

در متد تمرینی ای ام اس تناسب اندام به صورت محسوس رخ می دهد.

همچنین افزایش سطح سلامت عمومی در رده فیزیکی و روحی به صورت محسوس مشاهده می شود و فرد این بهبود وضعیت را کاملا حس خواهد کرد.

Ems Training از ورزش های پرطرفدار در سراسر دنیاست چون در کمترین زمان به بهترین نتیجه تمرینی خواهید رسید، به مکان خاص یا زمان خاصی نیاز ندارد و جنسیت در آن مطرح نیست.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!