گزارش عملکرد پس از ۹ سال آموزش EMS ای ام اس

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

گزارش عملکرد پس از ۹ سال آموزش EMS ای ام اس

گزارش عملکرد پس از 9 سال آموزش EMS ای ام اس
گزارش عملکرد پس از ۹ سال آموزش EMS ای ام اس

گزارش عملکرد پس از ۹ سال آموزش EMS ای ام اس -امروز مصاحبه ي با اليكا داشتيم و ميخواهيم تجربيات اليكا را با شما همراهان اي ام اس به اشتراك بگذاريم.
اليكا كه بعد از عمل زايمان مهرهاي پاييني كمرش اسيب ديده بود و درد شديدي ر ناحيه پايين كمرش و همچنين پاهايش داشت به دنبال راه حلي ميگشت تا از درد كمرش راحت شود تا اينكه با يكي از استوديوهاي اي ام اس روبه رو شد به داخل ان رفت و با ورزش اي ام اس اشنا شد او كه بسيار تحت تاثير قرار گرفته بود در همان استوديو ثبت نام كرد و ورزش اي ام اس را شروع كرد.

اليكا پس از اولين تمرين ازمايشي اي ام اس كه انجام داد هيرت زده شده بود و با شتياق كامل حاضر براي تمرين بعدي اي ام اس شده بود.
تمريني كه اليكا انجام داده بود تمرين تحريك عضلاني الكتريكي بود اين تمرين نيز مرتبط با تمرينات قلبي ميباشد و اليكا تمرينات خود را با اشتياق انجام داد و هر هفته درد كمر ان كاهش ميافت و به وضوح قابل مشاهده بود.
حتي با مشكلات منصوري كه با عث تحرك او مي شد، توانست به تمرين تناسب اندام خود ادامه دهد و موفق شود.

نقل قولي از اليكا:
تمرينات اي ام اس بسيار براي من لذت بخش هستند بخصوص كه با وجود اسيب ديدگي هاي كه در زانو داشتم تمرينات اي ام اس من را متوقف نكرد و به من كمك كرد تا بتوانم از درد زانو و كمرم رهاي پيدا كنم علاوه بر اينها تمرينات اي ام اس از نظر زماني بسيار جذاب است.

اليكا به مدت ٩ سال است كه تمرينات اي ام اس را به طور منظم دنبال ميكند و تمامي هدفهايش را با اي ام اس به اجرا در مي اورد.
او اهداف فعلي خود را بالانر از هر چيزي ميداند و شرايط تناسب اندام خود را بسيار مهم ميداند.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!