تمرین EMS

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
تمرین EMS
تمرین EMS

در طول تمرین EMS، شدت و مدت تمرین مهم است!

کوتاه و شدید

در طول تمرین EMS، عضلات با تکانه های الکترونیکی تحریک می شوند. واحدها در حدود ۲۰ دقیقه کوتاه هستند. پروفسور کلاوس ولکر، پزشک ورزشی در “تست” مجله (مجله ۱۰/۲۰۲۰) هشدار می دهد که آموزش را نباید دست کم گرفت. تمرین بیش از حد فشرده و مکرر EMS می تواند – درست مانند تمرینات قدرتی بیش از حد – عضلات را از بین ببرد.
با این حال، به گفته این کارشناس، اگر مربی به مهارت خود مسلط باشد، ولتاژ را به درستی تنظیم کند و میزان انعطاف پذیری مشتری را در نظر بگیرد، خطرات قابل محاسبه است.

میانگین نتیجه آزمون

Stiftung Warentest توصیه می کند که مربیان باید یک مدرک اولیه در ورزش و یک مدرک اضافی به عنوان مربی EMS داشته باشند. او شش ارائه دهنده اصلی EMS را در آلمان آزمایش کرد. نتیجه از نظر نمرات متوسط است – رتبه بندی کلی بین ۲٫۵ و ۳٫۳ است.

به گفته ولکر، یکی از مزیت های تمرین EMS این است که گروه های عضلانی بیشتری نسبت به تمرینات قدرتی معمولی همزمان آموزش می بینند و عضلات از طریق تکانه های الکترونیکی در اعماق بدن تقویت می شوند. EMS اثری بالاتر از حد متوسط روی کمر دارد و می‌تواند از درد تنشی جلوگیری کرده و به‌طور آشکار آن را کاهش دهد.

تمرین EMS

مناسب برای بسیاری – اما نه برای همه

موانع ورود کم است: پیر یا جوان، مناسب یا نامناسب – مهم نیست. با این حال، زنان باردار، افراد مبتلا به آریتمی قلبی، دیابت یا سرطان و افرادی که پیس میکرهای کاشته شده دارند، نباید تمرین EMS را انجام دهند.
استودیوهای EMS که بر اساس استاندارد رسمی DIN هستند، ممکن است فقط یک جلسه آموزشی در هفته به مبتدیان ارائه دهند. از هفته یازدهم تمرین اگر حداقل چهار روز بین واحدها فاصله باشد اشکالی ندارد. همچنین مهم است که یک مربی بتواند از حداکثر دو نفر به طور همزمان مراقبت کند.

تمرین با دستگاه EMS چگونه است؟

تمرین EMS و هزینه؟

هزینه هفتگی برای استودیوهای آزمایش شده بین ۲۰ تا ۴۰ یورو بود. علاوه بر این، یک بار هزینه بین ۵۰ تا ۲۰۰ یورو وجود دارد، به عنوان مثال برای مشاوره، تجزیه و تحلیل، کارت آموزش – در برخی موارد قبلاً لباس کاربردی لازمی که زیر جلیقه و سرآستین می پوشید وجود دارد. در غیر این صورت باید اینها را بخرید، یا می توانید آنها را با هزینه ای اجاره کنید.

تمرین های ورزش EMS

بررسی واقعیت آموزش EMS

تمرین EMS خود را به عنوان یک جایگزین محبوب برای تمرینات قدرتی معمولی معرفی کرده است. اگر با شدت بیشتری به موضوع بپردازید، خواهید دید که سازندگان و اپراتورهای مختلف نظرات متفاوتی دارند. در طول سال ها پیگیری مسائل بسیار دشوار شده است. خوشبختانه، تحریک الکتریکی عضلات نیز همیشه موضوع تحقیقات علمی است. در بخش بررسی واقعیت ما می خواهیم وضوح ایجاد کنیم!

جدیدترین مقالات در رده Fact Check

ایده آل برای پشت شما

فقط در ۲۰ دقیقه یک بار در هفته، تمرین EMS به تسکین درد و تقویت عضلات قابل مقایسه به عنوان استاندارد طلایی درمان کمردرد یا تمرینات قدرتی معمولی دست می یابد.

تمرین EMS-انگیزشی

آموزش EMS یک جایگزین امن و مناسب برای افراد کم انگیزه یا موانع دیگر در مقایسه با فرم های معمولی آموزش است.

فرکانس ایده آل تمرین:

هفته ای یک بار با تمرین EMS، عضلات بیش از هر نوع ورزش یا تمرین دیگری تحت فشار قرار می گیرند. فشار روی بدن را می توان با افزایش قابل توجه مقدار CK (CK=کراتین کیناز) تعیین کرد. این بار تنها ۷۲ ساعت پس از آموزش EMS به اوج خود می رسد! بنابراین ضروری است که بین دو جلسه تمرین حداقل ۴ روز استراحت کنید.

ems چگونه کار می کند

کیفیت زندگی را حفظ می کند

تمرین EMS روشی ایمن و موثر برای پیشگیری و درمان تحلیل رفتن عضلات ناشی از افزایش سن و سارکوپنی است. مطالعات تأثیر مثبت بر توده عضلانی، قدرت، عملکرد و عملکرد عملکردی را تأیید می کند.
برای استفاده در خانه نیست
آموزش EMS مستلزم توجه و تعامل مداوم یک مربی یا فیزیوتراپیست آموزش دیده است. از آنجایی که استفاده ایمن در بخش خصوصی نمی تواند تضمین شود، علم و کمیسیون حفاظت در برابر تشعشع حتی از ممنوعیت استفاده خصوصی حمایت می کنند.

 

گواهی حرفه ای نیز برای خود درخواست!

“از ۱ ژانویه ۲۰۲۳، اثبات صلاحیت حرفه ای برای استفاده تجاری از آموزش EMS در آلمان اجباری خواهد بود. اپراتور باید اطمینان حاصل کند که فردی که از آموزش EMS استفاده می کند (معمولا یک مربی یا درمانگر) دانش حرفه ای مورد نیاز را دارد. مشتری می خواهد. اگر آموزش EMS را خودتان بدون نظارت مستقیم انجام دهید (مثلاً در خارج از منزل یا با یک دستگاه EMS اجاره شده یا ارائه شده در خانه)، این یک کاربر محسوب می شود و بنابراین باید ثابت کند که دانش تخصصی دارید. برای افراد غیرعادی، این به معنای آموزش با بیش از ۱۰۰ ساعت محدوده!”

ems چگونه کار می کند

شدت مناسب مهمتر از تمرینات پیچیده است

با تمرین EMS، شدت مناسب و مهمتر از همه، خود فعالسازی داوطلبانه عضلات تحریک شده برای موفقیت در تمرین ضروری است. تمرینات پیچیده، فعال سازی داوطلبانه را دشوار می کند. نتیجه تمرین بدتر می شود و خطر آسیب افزایش می یابد.

ای ام اس
ای ام اس

تمرین EMS-جایگزین تناسب اندام

“تمرین EMS یک گزینه معقول برای افرادی است که نمی توانند یا نمی خواهند در برنامه های تمرینی معمولی شرکت کنند و همچنان می خواهند ترکیب بدن و عملکرد بدنی خود را برای مدت طولانی حفظ یا بهبود بخشند.”

وزنه های اضافی هیچ مزیت اضافی ندارند

مزایای ترکیب تمرین EMS با وزنه های اضافی خارج از ورزش های رقابتی قابل بازتولید نیست. برعکس، نتایج به تأثیرات منفی به معنای فرسودگی اضافی و در نتیجه افزایش خطر بارگذاری بیش از حد اشاره می کنند.

تمرین EMS-هرگز در یک گروه

آموزش EMS مستلزم توجه و تعامل مداوم یک مربی یا فیزیوتراپیست آموزش دیده است. در آلمان، آموزش با “گواهی دانش تخصصی” توسط قانون تنظیم می شود و کلید پشتیبانی محدود به ۲ مربی برای هر مربی است. 

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!