همه چیز در مورد ای ام اس

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

همه چیز در مورد ای ام اس

همه چیز در مورد ای ام اس

همه چیز در مورد ای ام اس
همه چیز در مورد ای ام اس

۱- آیا در متد تمرینی ای ام اس EMS برنامه ای وجود دارد که چربی سوزی و عضله سازی همزمان انجام شود؟

البته که وجود دارد!

تمامی ورزشکاران طبق نیاز و شرایطشان و طبق نظر مربی خود می توانند از برنامه های چربی سوزی، عضله سازی، فرم دهی بدن و یا تلفیق این سه نوع تمرین به طور همزمان در یک برنامه تمرینی بهره مند شوند

برنامه های ای ام اس به صورتی طراحی شده است که پاسخگوی تمام نیازهای ورزشکاران حتی افرادی که نیاز به تمرینات توانبخشی دارند باشد.

۲- با وجود برندهای زیادی که  از دستگاه ای ام اس در بازار  وجود دارد.برای انتخاب برند شما چه توصیه ای دارید؟

درست است که برندهای زیادی در بازار وجود دارد پیشنهاد می شود که بدون نادیده گرفتن تبلیغات از جانب هر برند، با توجه به نیاز خود و تحقیق و بررسی کامل، برند تمرینی خود را انتخاب کنید و از آن مهم تر این است که حتما زیرنظر متخصص علوم ورزشی و یا متخصص طب فیزیکی تمرین شود که دچار مشکل و عارضه خاصی نشوید.

همیشه نیازهای  فردی و اهداف تمرینی از مهم ترین ملاک های انتخاب هستند!

۳-برای کسب اطلاعات در مورد انواع متد های تمرینی  EMS TRAINING باید به چه منبعی مراجعه کرد؟

ابتدا به منابع و مقالات روز دنیا رجوع کرده و به طور کامل مطالعه شوند. می توان به سایت هر برند مراجعه کرده و ویژگی های هر برند را مطالعه کرد و با اساتید تربیت بدنی و طب فیزیکی نیز حتما مشورت شود.

 

۴- آیا متد تمرینی  موجب افزایش قدرت انقباض و پمپاژ قلب می شود؟

تاثیرات مثبتی که بر روی قدرت انقباض قلب دارد را به هیچ وجه نمی شود نادیده گرفت چرا که قلب در حین تمرین با ای ام اس EMS مجبور است که دو یا سه برابر حالت عادی خون را پمپاژ کند و همین افزایش کارکرد قلبی موجب افزایش حجم عضله قلبی و پیرو آن افزایش قدرت انقباض قلبی را در پی دارد و این بدان معناست که قلب به مرور زمان قادر است با کمترین قدرت پمپاژ بیشترین حجم خون را به تمام اندام های بدن منتقل کند.

۵- اگر کسی از مشکلات روحی مثل افسردگی رنج ببرد می تواند با ای  EMS ورزش کند؟

نمی گویم که ای ام اس برای این افراد ضرر دارد!

اما اشخاصی که دچار افسردگی هستند قبل از اینکه مستقیم روی تناسب اندام آنها کار شود باید ابتدا با تمرینات ورزشی و بازی های مفرح ورزشی روح آنان را جلا داد و انرژی مثبت و شادی را به آنها هدیه داد

و پس از اینکه کمی علائم افسردگی در آنان کمرنگ تر شد، حال با تمرینات ای ام اس EMS می توان روی تناسب اندام این افراد کار کرد تا اعتماد به نفس و حس عزت نفس این افراد نسبت به فیزیک خود بهتر شود.

۶- آیا تمرینات موجب تقویت حافظه می شوند یا خیر؟

متد ای ام اس  نیز مانند همه متد های تمرینی و ورزشی می تواند نتایج مثبتی را بر بدن داشته باشد و زمانی که فرد به تمرین مشغول است ذهن وی از همه افکار منفی خالی شده و این امر موجب شده که فرد مدیریت بهتری را بر برنامه ریزی زندگی و یادآوری مطالب روزمره داشته باشد.

پس گفته نمی شود متد تمرینی ای ام اس EMS تاثیر مستقیمی بر حافظه دارد اما  می تواند بر تقویت حافظه کوتاه مدت و یا بلند مدت تاثیر مثبتی داشته باشد.

۷-تاثیر تمرینات ای ام اس EMS بر فرآیندهای اکسیداتیو بدنی چیست؟  

متد تمرینی ای ام اس نیز  مثل سایر رشته ها و متدهای ورزشی، فرآیندهای اکسیداتیو بدنی را به تاخیر می اندازد و فرآیند پیری را به تاخیر می اندازد.

۸- چرا برخی از افراد بعد از ورزش کردن بخصوص تمرینات ای ام اس EMSدچار سرگیجه می شوند؟

این موضوع برای ورزشکاران تازه کار رخ می دهد چرا که سرگیجه نشان می دهد که بدن فقط از قندهای سریع الوصول و در دسترس برای کسب انرژی جهت انجام ورزش استفاده می کند و هنوز قابلیت برداشت از ذخایر بدن را ( مثل قندهای پیچیده و چربی های اندوخته شده) ندارد.

مقدار قندهای در دسترس بسیار ناچیز است و زودتمام می شود و فرد دچار افت قند و سرگیجه در حین یا پس از ورزش می شود.

همه چیز در مورد ای ام اس EMS
همه چیز در مورد ای ام اس EMS

۹-دلیل حضور مربی خصوصی در حین تمرین با ای ام اس EMS TRAINER چیست؟

حضور مربی مسلط در حین تمرین با ای ام اس EMSجهت هدایت ورزشکار برای رسیدن به هدف تمرینی الزامی است و مربی مسول تمرین دادن و پاسخ به سوالات ورزشکار است.

۱۰-مربی ای ام اس EMS TRAINER  چطور تشخیص می دهد که هر برنامه مناسب چه کسی است؟

مریی ای ام اس EMSمستلزم تسلط کافی بر آناتومی و فیزیولوژی تمامی سیستم های بدن باید باشد و اینکه تسلط کافی بر برنامه های دستگاه ای ام اس هم داشته باشد و از اهداف تمرینی ورزشکار نیز مطلع شود.

خیلی ساده است زمانی که سه مورد ذکر شده را مسلط باشد خیلی راحت می تواند تشخیص دهد که کدام برنامه  دستگاه ای ام اس EMSمناسب کدام ورزشکار است.

۱۱- چرا کاهش سایز سریعتر و ملموس تر از کاهش وزن است؟

سایز از وزن مهم تر است!

کاهش سایز سیر نزولی دارد و کاهش وزن سیر پلکانی دارد و پس از کاهش چندین سایز شما به مرور کاهش وزن را حس خواهید کرد.

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

5 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز در مورد ای ام اس»

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!