EMS دستاورد ورزشی پرطرفدار در جهان

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

EMS دستاورد ورزشی پرطرفدار در جهان

خرید ای ام اس

  1. EMS دستاورد ورزشی پرطرفدار در جهان -اگر تحقیقات خود را در زمینه دستگاه های ورزشی ای ام اس آغاز کردید و قصد دارید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید با ما همراه باشید:دلیل مقاوت مجموعه داران و باشگاه داران ورزشی و مربیان محترم ورزشی در مقابل دستگاه ای ام اس کاملا بی دلیل است و تنها دلیل آن عدم آگاهی کافی در مورد فواید تمرینات ای ام اس است.
  2. هریک از رشته های ورزشی اگر اصول ایمنی درآنها رعایت نگردد حتما ایجاد خسارات جانی و مالی به دنبال دارد و متدتمرینی ای ام اس نیز از این قانون مستثنی نخواهد بود و رعایت نکات ایمنی و تمرینی الزامیست.
  3. بر خلاف تصور عموم که مربیگری ای ام اس EMS را کاری آسان می دانند، بسیار حساس، انرژی بر و پرمسولیت است.
  4. هرگز تمرینات سنتی نقض نمی شوند و ای ام اس در کنار تمرینات سنتی قرار می گیرد و قرار نیست هیچ یک از متدهای ورزشی از مجموعه ی ورزشی شما حذف شوند.
  5.  ای ام اس به فکر بیماران و کهنسالان نیز بوده.

با داشتن یک عدد دستگاه ای ام اس در مجموعه ورزشی و باشگاه خود علاوه بر جذب مشتریان بسیار، می توانید حتی افرادی که حوصله و رمق ورزش کردن ندارند و یا افرادی که استراحت را به ورزشی ترجیح می دهند را دعوت و مشتاق به ورزش نمایید.

مشخصات دستگاه ems

هیچ گونه فعالیت ورزشی در کنار ای ام اس EMS تداخل ایجاد نمی کند، عوارض ندارد و ایجاد آسیب نمی کند.

ای ام اس اول برای سلامتی است سپس برای بیزینس و تجارت مورد استفاده قرار می گیرد : بنابراین متد تمرینی ای ام اس EMS  یک متد و ورزش سلامت محور است.

یکی از ویژگی های ورزش های استاندارد و سلامت محور ای ام اس EMS ارتباط مستقیم بین شاگرد و مربی است و جلسات تمرین به صورت صددرصد خصوصی برگزار می شود.

با توجه به ویژگی های مذکور که در مورد ورزش ای ام اس گفته شد جلسات تمرینی متد تمرینی ای ام اس نیز در عین حال که دوستانه برگزار می شود اما رسمی و خصوصی و حساس است .

مشخصات دستگاه ems

در متد تمرینی ای ام اس قصد ورزشکاران صرفا رکورد زنی و یا قهرمانی نیست پس در کنار هر ورزشی می توان با ای ام اس نیز تمرین کرد هرچند برای ورزشکاران حرفه ای و قهرمانی نیز این متد تمرینی برنامه های تمرینی خاص خود را دارد و مناسب است .

از سن ۱۶ سال به بالا همه افراد جامعه چه ورزشکار حرفه ای ، چه ورزشکار مبتدی و چه افراد آسیب دیده و یا حتی کهنسال نیز می توانند از این متد تمرینی بهره مند گردند.

حرکات اصلاحی در ای ام اس وجود دارد به طوریکه در متد تمرینی ای ام اس اصلاح الگوی حرکتی و اصلاح ناهنجاری های فیزیکی و اکتسابی نیز وجود دارد که فرد در طی جلسات تمرینی در حین دریافت پالس بدان دست پیدا می کند.

ای ام اس خواب راحت را با ترشح هورمون ملاتئنین و سروتونین برای ورزشکار فراهم می کند.
بازدهی تمرینی دستگاه ای ام اس بسیار بالاست و رضایت نزدیک به ۹۰ درصد مشتریان و ورزشکاران را در بر دارد.

 

نویسنده مقاله: DR.ELNAZ BAHRAMI

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!