ران های بزرگ و ضخیم چه کاری باید انجام بدهیم  EMS Training Iran

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 
EMS Training Iran ورزش تناسب اندام کاهش وزن با چربی سوزی
EMS Training Iran ورزش تناسب اندام کاهش وزن با چربی سوزی

چه کاری باید انجام بدهیم EMS Training Iran

ران یکی از مسائل اساسی و کلاسیک در زنان است. بسیاری از آنها دارای ران های بزرگ هستند و به دنبال راه حل هایی برای کاهش دادن وزن  خود هستند . آیا شما نیز دارای ران های بزرگ  و ضخیم هستید و ‌به دنبال راه حلی برای متناسب کردن اندام خود در کوتاه ترین زمان هستید؟

آموزش قدرت مبارزه با چربی های پا

پیش بینی خیلی زیاد: از دست دادن وزن در ران ها کار  آسانی نیست. ران یکی از مکان های ذخیره چربی مورد نظر از بدن هستند، بنابراین وجود رسوبات چربی به خصوص قوی در قسمت ران ها جمع شده اند و به سختی می توان از شرشان خلاص شد..
با رژیم های غذایی نمیتوان چربی های رانها را از بین برد. ران های بزرگ و ضخیم در صورتی چربی از دست میدهند که ،  تمرینات ورزشی منظم و به ویژه قدرتی انجام دهید . عضله سازی برای از دست دادن وزن در ران ضروری است. بافت عضله چگال تر از بافت چربی است که باعث کاهش دور ران می شود. ماهیچه های تشکیل شده توسط تمرینات منظم قدرتی در برابر بافت چربیها، ران ها را باریک تر می کند . بدون ورزش، عضلات بسیار مسهل می شوند و مقاومت در برابر رسوبات چربی در این مورد وجود ندارد و به ران های بزرگ و ضخیم تبدیل می شوند . کاهش وزن کار دشواریست .

کاهش وزن در ران با آموزش EMS

به منظور کاهش وزن در ران ها ، تمرینات اموزشی دستگاه چربی سوز و عضله ساز ای ام اس (EMS) بسیار مؤثر بوده . در اینجا دستگاه ای ام اس (EMS) نه تنها عضلات سطح را تحریک میکند بلکه عضلات عمیق را نیز تحیریک میکند که اغلب در تمرینات ورزشی  معمولی بدون تحرک باقی می ماند. EMS یک تمرین کامل بدن است، اما همچنین می تواند فقط در قسمت های  مختلف بدن فرد مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که مربی می تواند پالس های الکتریکی را تنظیم کند، بعضی مناطق بدن مانند پاهای ضخیم می توانند به طور خاص آموزش ببینند.
یکی دیگر از دلایل تمرینات ای ام اس EMS در کاهش دادن چربی های  ران، صرفه جویی در وقت در طول تمرین با تحریک عضلانی الکتریکی است. زمان زیادی را  در سالن بدنسازی باید سپری کرد تا به نحوی سنتی بتوانیم چربی های قسمت ران را کاهش دهیم . در مقابل، آموزش EMS به مدت ۲۰ دقیقه در هفته طول می کشد که برای دستیابی به نتایج قابل توجه است. مطالعات متعدد نشان داده اند که ساختمان عضله از طریق آموزش EMS سریع تر و کارآمد تر از با آموزش قدرت متعارف است، بنابراین از دست دادن چربی های بر روی ران را  خیلی سریع تر با دستگاه چربی سوز و عضله ساز ای ام اس میتوان انجام داد .
در ضمن، بافت همبند به خوبی از طریق تمرینات وزن با خون انجام می شود که تاثیر مثبتی بر سلولیت دارد.

تمرينات EMS Training Iran

تناسب اندام

کاهش وزن با چربی سوزی
۲۰ دقیقه تمرین معادل ۳ جلسه تمرین بدنسازی
درمان آسیب دیدگی و کاهش درد
از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی
درگیری بسیار پایین مفاصل در مقایسه با سایر ورزش ها
تقویت و افزایش حجم عضلات
از بین رفتن چربی زائد اندامها با بهبود متابولیسم بدن
زیبا سازی و فرم دهی به بدن

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!