تقویت سیستم هوازی با متد تمرینی ای ام اس EMS امکان پذیر است؟

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

متد تمرینی ای ام اس EMS

ای ام اس EMS
ای ام اس EMS

۱- سیستم هوازی چیست؟

سیستم تنفس که به سیستم هوازی نیز معروف است ، در این سیستم خون و اکسیژن توسط قلب به ریزترین سلول ها و مویرگ های بدن منتقل می شود و چون در این سیستم شدت درگیری ریه ها و قلب به بالاترین میزان خود می رسد به سیستم هوازی یا قلبی- تنفسی معروف است.

متد تمرینی ای ام اس EMS

۲- آیا درصد عضله بدن بر میزان کیفیت و شدت سیستم هوازی تاثیر دارد؟

بله تاثیر مستقیم دارد و افرادی که برای تقویت عضلات خود تمرین کنند قاعدتا کمک شایانی به بهبود سیستم هوازی خود نیز کرده اند.

۳- متد تمرینی ای ام اس چگونه سیستم هوازی بدن را تقویت میکند؟

دستگاه ای ام اس دارای برنامه هوازی نیز می باشد که ورزشکار را مورد تمرین قرار می دهد. در این برنامه ضربان قلب بالارفته و میزان تعریق شدت یافته و به مرور زمان شاهد بهبود وضعیت تنفس، استقامت هوازی و تقویت سیستم هوازی و قلبی و عروقی در بدن فرد خواهیم بود.

۴- آیا افراد میانسال و کهنسالان نیز می توانند سیستم قلبی و تنفسی خود را با متد ای ام اس تقویت کنند؟

بله می توانند اما باید در ابتدا از سیستم سلامت کامل قلب خود اطمینان داشته و سپس زیرنظر یک مربی متخصص و تحصیلکرده تمرینات خود را آغاز کنند.

۵- آیا امکان دارد که همزمان با تقویت هوازی، عضلات خود را نیز تحت پالس و تقویت قرار دهیم؟

بله! دستگاه ای ام اس این مزیت را نسبت به دیگر متدهای تمرینی داراست، چون شرایط تمرین همزمان در تمامی عضلات بدن را فراهم کرده و در کنار تمرینات هوازی منجر به تقویت عضلات نیز خواهد شد.

۶- چند جلسه تمرین با ای ام اس می تواند سیستم هوازی را بهبود ببخشد؟

در موضوع اصل تفاوت فردی، نمی توان دقیق گفت که در کل چند تعداد جلسه برای افراد ضروری است تا به هدف برسند! چون با توجه به شرایط جسمی، فیزیولوژیکی، جنسیت، سن بین ۱۰ تا ۳۰ جلسه تمرین، تفاوت ایجاد می شود.

 

متد تمرینی ای ام اس EMS

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!