موفقيتي ديگر با اي ام اس

نمایندگی ems در ایران

ADVERTISEMENT

با دوستان به اشتراک بگذارید
 

موفقيتي ديگر با اي ام اس

موفقيتي ديگر با اي ام اس – خانم بيتا به مدت شيش ماه است كه تمرينات اي ام اس را در يك استوديو به نام (do for you )تمرين ميكند، مربي و مالك اين استوديو براي ما اينطور تعريف كرد:

خانم بيتا در دو ماه اخير به شدت تحت تاثير تمرينات اي ام اس قرار گرفته و تمرينات خود را با علاقه انجام مي دهد او حتي برنامه غذاي خود را نيز تغيير داده است، هميشه قبل و بعد از تمرين وزن مي شود و مقايسه مي شود با دوره هاي قبلي تمرينش.

موفقيتي ديگر با اي ام اس
موفقيتي ديگر با اي ام اس

نتايج تمرينات خانم بيتا با اي ام اس:
٣ كيلو گرم از چربي بدن را از دست داده و همچنين توده عضلاني او از ٤٣٪؜ به ٥٨٪؜ افزايش يافته كه نتيجه ان با عث بالا رفتن ميزان متابوليسم پايه ميباشد.

ميزان متابوليسم پايه تعريف ساده ان اين است كه:
درواقع میزان مصرف انرژی بدن در حالت استراحت، زمانی که بدن شما غذا هضم نمی‌کند و در محیط با دمای مناسب هستید (نه گرم و نه سرد) را میزان متابولیسم پایه می‌گویند که برای زنده‌بودن نیاز است علاوه بر ان عواملي همچون سن، جنس وهورمون ها به خصوص تركيب بدن بر ميزان مصرف انرژي تاثير مي گذارد.
هرچه ميزان متابوليسم پايه بدن بالا تر باشد راحتر ميتوان كالري سوزاند و وزن خود را كاهش داد.

بيتا براي ما ميگويد:
-ورزش؟ با كمال ميل
-فرم دادن دوباره ي عضلات بدن ؟ چه بهتر
-زمان و انگيزه ؟ دشوار است.

براي چندين ساعت ورزش در هفته خيلي زمان از دست دادم و در حقيقت انگبزه اي هم نداشتم تا اينكه از نوشته اي نظرم را جلب كرد تمرين فقط ٢٠ دقيقه در هفته و ان اي ام اس بود از ان روز تصميم گرفتم به جاي اينكه چندين ساعت وقت خودم را هدر بدهم ميتوان در ان صرفه جوي كنم و تمرينات اي ام اس رو انجام دهم كه فقط ٢٠ دقيقه در هفته لازم است .
بعد از اولين تمرين با اي ام اس بسيار تحت تاثير قرار گرفتم و از اولين نتايج كه من در يك زمان كوتاه بدست اوردم متوجه شدم كه با دوبار تمرين در هفته با يك برنامه غذاي مناسب ميتوانم چربي هاي اضافه بدنم را در كوتاه ترين مدت از دست بدهم و ماهيچه هاي گمشده ي بدنم را دوباره بازگردانم.
اكنون بدن من قوي تر از قبل شده و من در پوستم متعادل و راحت هستم از اي ام اس و اقاي دنيل مربيم بسيار سپاس گذارم كه من را به اهدافم رساندن، واقعا نميدانم چه بگويم من اكنون هيجان زده هستم.

ورزش با دستگاه ای ام اس

درگیری بسیار پایین مفاصل در مقایسه با سایر ورزش ها

از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی

درمان آسیب دیدگی و کاهش درد

۲۰ دقیقه تمرین معادل ۳ جلسه تمرین بدنسازی

تقویت و افزایش حجم عضلات

از بین رفتن چربی زائد اندامها با بهبود متابولیسم بدن

زیبا سازی و فرم دهی به بدن

كاهش وزن چربي سوز و عضله با ساز اي ام اس ای ام اس

قیمت دستگاه ems باشگاهی

ADVERTISEMENT

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!